mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

XP Probleem geen snelkoppelingen werken via bureaublad en start-menu, inclusief control panel!

Reply

Thread Tools
Old 25 okt 2007, 06:46
Nieuw Lid Fractie

Default XP Probleem geen snelkoppelingen werken via bureaublad en start-menu, inclusief control panel!

Hi all,

Im desperatley proberen te helpen mijn vriend fix zijn computer (Packard Bell, hardlopen WinXP Home)

Het grootste probleem is dat geen van de programma snelkoppelingen op het bureaublad werken, en niether zich op de programma's. Het enige programma dat werkt vanuit het menu Start is Office Outlook. Prullenbak, Mijn computer en mappen alle open prima, maar het grootste deel van de inhoud wont. Als je dubbel klikt op een van uw gevraagd naar "programma vinden via het web."

Persoonlijk, ik zou gedacht hebben de gebruikelijke toepassing te openen links &'s isnt werken, maar het feit dat sommige (dwz Outlook) sorta borstbeelden dit idee. Weet iemand wat te suggereren?

ziek zijn hier een tijdje te beantwoorden vragen en alle hulp is zeer gewaardeerd!

Bedankt, Charlie
Old 25 okt 2007, 09:00
Moderator Groep

Default XP Probleem geen snelkoppelingen werken via bureaublad en start-menu, inclusief control panel!

Probeer DjLizards Dial-a-fix

Controleer of alle van de vakken en start het. Het zal geen kwaad doen.

Old 25 okt 2007, 13:53
Nieuw Lid Fractie

Hartstikke bedankt voor uw antwoord, in geslaagd om een paar dingen uit dougknox.com die lijken te hebben gesorteerd zij * gekruiste vingers *!

Ik denk dat ziek downloaden dat toch alleen voor toekomstig gebruik, lijkt het waarschijnlijk doet dezelfde dingen als alle afzonderlijke Knox dingen heb zo hsould het weer gebeuren ziek zijn klaar voor .

Nogmaals bedankt, Charlie
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Probleem in bedieningspaneel - Bedieningspaneel wont open Violaferoz Windows besturingssystemen 1 14 jun 2009 05:40
Niet kunnen openen Toevoegen / Verwijderen optie in Bedieningspaneel rene041482 Windows besturingssystemen 1 De 5 juni 2009 03:17
Probleem met IE bureaublad snelkoppelingen euphorix Web Browsers & FTP Clients 4 22 mei 2009 14:28
Trick uw Control Panel evilfantasy Algemene programmatuurnoot Chat 5 27 mei 2008 12:35
Netwerkverbindingen in XP Pro Control Panel mdgsmoore Algemene programmatuurnoot Chat 3 21 nov 2007 15:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.