![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Im desperatley proberen te helpen mijn vriend fix zijn computer (Packard Bell, hardlopen WinXP Home) Het grootste probleem is dat geen van de programma snelkoppelingen op het bureaublad werken, en niether zich op de programma's. Het enige programma dat werkt vanuit het menu Start is Office Outlook. Prullenbak, Mijn computer en mappen alle open prima, maar het grootste deel van de inhoud wont. Als je dubbel klikt op een van uw gevraagd naar "programma vinden via het web." Persoonlijk, ik zou gedacht hebben de gebruikelijke toepassing te openen links &'s isnt werken, maar het feit dat sommige (dwz Outlook) sorta borstbeelden dit idee. Weet iemand wat te suggereren? ziek zijn hier een tijdje te beantwoorden vragen en alle hulp is zeer gewaardeerd! Bedankt, Charlie |
|
| |||
| |||
| Probeer DjLizards Dial-a-fix Controleer of alle van de vakken en start het. Het zal geen kwaad doen. |
|
| |||
| |||
| Hartstikke bedankt voor uw antwoord, in geslaagd om een paar dingen uit dougknox.com die lijken te hebben gesorteerd zij * gekruiste vingers *! Ik denk dat ziek downloaden dat toch alleen voor toekomstig gebruik, lijkt het waarschijnlijk doet dezelfde dingen als alle afzonderlijke Knox dingen heb zo hsould het weer gebeuren ziek zijn klaar voor .Nogmaals bedankt, Charlie |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem in bedieningspaneel - Bedieningspaneel wont open | Violaferoz | Windows besturingssystemen | 1 | 14 jun 2009 05:40 |
| Niet kunnen openen Toevoegen / Verwijderen optie in Bedieningspaneel | rene041482 | Windows besturingssystemen | 1 | De 5 juni 2009 03:17 |
| Probleem met IE bureaublad snelkoppelingen | euphorix | Web Browsers & FTP Clients | 4 | 22 mei 2009 14:28 |
| Trick uw Control Panel | evilfantasy | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 27 mei 2008 12:35 |
| Netwerkverbindingen in XP Pro Control Panel | mdgsmoore | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 21 nov 2007 15:10 |
| Thread Tools | |
| |