![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Im prøver desperatley å hjelpe vennen min fikse sin datamaskin (Packard Bell, kjører WinXP home) Det største problemet er at ingen av programmet snarveier på skrivebordet fungerer, og niether finnes på programmet menyer. Det eneste som fungerer fra start menyen Office Outlook. Papirkurven, Min datamaskin og mapper alle åpne fine, men det meste av innholdet wont. Når du dobbeltklikker på en din bedt om å "finne programmet via web." Personlig, jeg hadde trodd det vanlige programmet for å åpne koblinger og programmer isnt fungerer, men at noen (f.eks Outlook) sorta bust denne ideen. Vet noen hva jeg skal foreslå? ill bli her en stund å besvare eventuelle spørsmål og hjelp er verdsatt! Takk, Charlie |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Takk så mye for svaret, klarte å få en del ting fra dougknox.com som synes å ha sortert den * krysset fingrene *! Jeg tror ill nedlasting som likevel bare for fremtidig bruk, virker som den trolig gjør det samme som alle de separate Knox det gikk jo-så hsould det skje igjen syk være klar for det .Takk, Charlie |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problem i kontrollpanelet - Kontrollpanel wont åpen | Violaferoz | Windows-operativsystemer | 1 | 14 juni 2009 05:40 |
| Ikke klarer å åpne Legg til / fjern valget i kontrollpanelet | rene041482 | Windows-operativsystemer | 1 | 5 juni 2009 03:17 |
| Problem med IE desktop snarveier | euphorix | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 22 mai 2009 14:28 |
| Trikset ut Kontrollpanel | evilfantasy | General Software Chat | 5 | 27 mai 2008 12:35 |
| Nettverkstilkoblinger i XP Pro Kontrollpanel | mdgsmoore | General Software Chat | 3 | 21 nov 2007 15:10 |
| Thread Tools | |
| |