mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

XP Problem inga genvägar arbetar via skrivbordet och Start-menyn, inklusive kontrollpanelen!

Reply

Thread Tools
Old 25 oktober 2007, 06:46
New Member Group

Default XP Problem inga genvägar arbetar via skrivbordet och Start-menyn, inklusive kontrollpanelen!

Hej alla,

Im försöker desperatley för att hjälpa min vän fixa hans dator (Packard Bell, kör WinXP home)

Det största problemet är att ingen av programmet genvägar på skrivbordet fungerar och niether är alla på programmet menyer. Det enda program som fungerar på Start-menyn är Office Outlook. Papperskorgen, Min dator och mappar alla öppna bra, men det mesta av innehållet vana. När du dubbelklicka på en era ombedd att "hitta program via nätet."

Personligen skulle jag ha trott det vanliga ansökan om att öppna länkar och program isnt arbeta, men det faktum att vissa (t.ex. Outlook) sorta byster denna idé. Finns det någon som vet vad som tyder på?

sjuka vara här ett tag att besvara alla frågor och all hjälp är mycket uppskattat!

Tack, Charlie
Old 25 oktober 2007, 09:00
Moderator-gruppen

Default XP Problem inga genvägar arbetar via skrivbordet och Start-menyn, inklusive kontrollpanelen!

Prova att köra DjLizards Dial-a-Fix

Kontrollera alla rutorna och starta det. Det kommer inte att skada något.

Old 25 oktober 2007, 13:53
New Member Group

Tack så mycket för ert svar, lyckats få ett par saker från dougknox.com som verkar ha sorterat det * korsade fingrar *!

Jag tycker illa hämta det ändå bara för framtida bruk, verkar som det förmodligen inte samma saker som alla separata Knox saker har-så hsould det hända igen sjuka vara redo för det .

Tack igen, Charlie
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem i kontrollpanelen - Kontrollpanel wont öppna Violaferoz Windows-operativsystem 1 14 juni 2009 05:40
Inte kunna öppna Lägg till / ta bort alternativ i Kontrollpanelen rene041482 Windows-operativsystem 1 5 juni 2009 03:17
Problem med IE genvägar euphorix Webbläsare & FTP Klienter 4 22 maj 2009 14:28
Trick ut Kontrollpanelen evilfantasy General Software Chat 5 27 maj 2008 12:35
Nätverksanslutningar i XP Pro Kontrollpanelen mdgsmoore General Software Chat 3 21 november 2007 15:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.