![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun päivitykset jälkeen XP SP3 minun 3gb ram xp on joskus hyvin hitaasti, ja sen määrän kertaa internet exployer on lähellä ei ole vitsi. Olen huomannut, että tämä ikkunat haku ohjelma, joka on ilmeisesti asennettu viime päivitykset on viimeksi valmis se itse on käynnisty. Olen juuri asentanut uudet McAfee ja adware ja suorittaa skannaa mutta mitään epätavallista. Onko kukaan muu huomannut mennä hitaasti jälkeen uusimmat päivitykset vai onko se vain minun pc? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voi olla haittaohjelmia, McAfee ei ole suuri.
| |||
| |||
| Hanki Deffragler, Defrag järjestelmään. Tämä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sai ajaa .. kirjoita msconfig klikkaa välilehti (käynnistys) un rastita mitään et halua käynnistyksen ja kirjautumisen yhteydessä. tämä auttaa suorituskyvyn drematacly jos on kuormien ohjelmien käynnistymisen ja ovat vain ei tarvita. ja jos olet kokenut käyttäjä tai luottaa voit napsauttaa välilehti (palvelut) osalta avridge käyttäjä ei käytä eniten kyseisen välilehden siten tiira heidät pois tähän wil antaa sinulle kaikkein porformance improvment voit rearch kunkin (palvelu) google ja lue, mitä ne ovat, ja päättää, jos se on tarpeen. tämä on ensimmäinen asia i doo on tuore uusi asentaa En näe mitään järkeä ohjelmia / palveluja aloittamisesta että porformance eikä koskaan käyttää niitä ![]() kokeilla myös valta lelut (Tweak UI) for your xp tarkentaa asioita .. (vapaasti ladata Microsoftin Internet-sivuilta) http://www.microsoft.com/windowsxp/d...s/default.mspx i asentanut SP3 ja kaikki oli ok minulle :-) se näytti xp oli ABIT nopeammin minulle
|
| |||
| |||
| Kiitos auttaa Guy's it was very helpful. Ei ollut mitään Malware Dave mutta minun levy tarvitaan defragglising ja uskon, että muita ongelmia oli liiallinen ohjelman käynnistää niin i defraggled levy ja kääntyi noin 6 ohjelmien pois käynnisty joka werent tarvitaan myös ikkunat haku ........ .. asiat tuntuvat paremmin ja hieman nopeammin nyt. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hidas Uusi tietokone .. Hankkiutui eroon Windowsin System Suite viikko sitten ja edelleen hidasta. | bryan123 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 25 elokuu 2009 10:40 |
| DVD-RW on hidasta. | Razer | Drives & Removable Media | 1 | 7. Joulukuu 2008 16:04 |
| Hidas | Muay | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 26 | 30 Jan 2008 14:24 |
| Hidas Etusivu LAN - Miksi se on menossa hitaasti? | sirantonycartwright | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 14 | 21. Jul 2007 08:31 |
| It's all hieman hidasta ... | jelboy | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 12. Jul 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |