mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Xp zo traag

Reply

Thread Tools
Old 23 januari 2009, 03:22
Donor Groep

Na updates na XP SP3 mijn 3Gb ram xp is soms erg traag en het bedrag van Keer internet exployer heeft om te sluiten is dan een grap.

Ik heb gemerkt dat deze vensters zoeken programma dat lijkt te zijn geïnstalleerd in de laatste updates is de laatste klaar is het op zichzelf opstarten.

Ik heb zojuist mijn nieuwe McAfee en adware en scans uitgevoerd, maar niets ongewoon.

Heeft iemand anders zag het gaat langzaam na de laatste updates of is het gewoon mijn pc?
Old 23 januari 2009, 03:45
Administrator Group

Wellicht malware, McAfee is niet geweldig.

Hebben een run via deze.

http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/

http://www.computer-juice.com/forums...-malware-9243/

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 januari 2009, 10:52
Lid Fractie

Get Deffragler, Defragmentatie het systeem.
Dit zal
Old 23 januari 2009, 17:35
Donor Groep

got to run .. typ msconfig klik op het tabblad (opstarten) un aankruisen wat je NIET wilt opstarten op aanmelden. dit zal helpen de prestaties drematacly indien er sprake is van tal van programma's opstarten en zijn gewoon niet nodig.

en als u een geavanceerde gebruiker of vertrouwt u kunt klikken op het tabblad (diensten) voor de avridge gebruiker zal geen gebruik maken van de meeste in dit tabblad DERHALVE stern ze af dit te doen wil je de meest porformance improvment

U kunt rearch elk (dienst) op google en lees wat ze zijn en beslissen of je het nodig hebt.

dit is het eerste wat ik doo op een frisse nieuwe installatie zie ik geen enkel punt in programma's / diensten draaien nemen dat porformance en nooit gebruik van maken

ook proberen de macht speelgoed (Tweak UI) voor uw xp te verfijnen dingen .. (gratis te downloaden van Microsoft-website)
http://www.microsoft.com/windowsxp/d...s/default.mspx

installeerde ik SP3 en alle was ok voor mij :-) leek xp was abit sneller naar me

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1,50 gig ddr
Graphics Card (s):
256mb pci G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster HD 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy luchtgekoelde heatsink
Netwerk / Internet:
maagd 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 28 januari 2009, 15:17
Donor Groep

Bedankt voor uw hulp kerel is het zeer nuttig zijn.

Er was geen Malware Dave maar mijn schijf nodig defragglising en ik denk dat de andere problemen is buitensporig programma opstarten, zodat ik defraggled de schijf en bleek ongeveer 6 programma's uitschakelen op het opstarten van die werent nodig met inbegrip van die vensters zoeken ........ .. dingen lijken beter en een stuk sneller nu.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.