![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er stadig i gang for at holde ud. Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg prøvede at hente det fra Microsoft Update, men det mislykkedes at hente. Tid til at prøve igen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Serverne er hosed i øjeblikket, everyones forsøger at hente den. Jeg vil ikke hente det fra andre steder end Microsoft Problemet med RMS are pretty mute for privat bruger, med mindre du har en Point of Sale system på din hjemme-pc ... Må ikke blive for ophidset over det, næppe anythings ændret sig.
|
| |||
| |||
| Også, hvis nogen har Windows Live Mail er installeret, jeg foreslår, at du ikke downloade det endnu. De to synes ikke at spille alt for godt sammen, især hvis du er nødt til at lave en Systemgendannelse til at slippe af med det igen, hvis noget andet, vil ikke arbejde med det. Så er det udfyldt skruer op stor stil.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg har fundet en standalone installeret nemlig det, som jeg downloadet nu - hele 316MB. Det lykkedes mig at få det hentet fra Windows Update, men det gik ned. Jeg foretrækker altid at have den setup gemt på min computre med ting som dette. Betyder, at jeg kan tage den fra computer til computer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tænk dårligt vente, indtil det er en automatisk opdatering Hørt dårlige rapporter hidtil
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|