![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen vielä hetki sitten pois. Quote:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritin ladata sen Microsoft Update, mutta se ei lataa. Aika yrittää uudelleen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Palvelimet ovat hosed tällä hetkellä, everyones yrittää ladata sitä. En halua ladata sitä muualla kuin Microsoftin Kysymystä RMS ovat melko mute ja koti-käyttäjä, ellet ole myyntipisteen järjestelmän kotitietokoneen ... Älä riemuita siitä, tuskin anythings muuttunut.
|
| |||
| |||
| Lisäksi, jos joku on Windows Live Mail asennettu, sinun kannattaa ei Lataa se vielä. Nämä kaksi eivät näytä pelata niin hyvin yhteen, varsinkin jos on tehdä järjestelmän palauttaminen päästä eroon siitä uudelleen, jos jotain muuta ei toimi sen kanssa. Sitten se valmistunut ruuveja ylös iso tyyliin.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Olen löytänyt standalone asettaa se mistä olen lataus nyt - koko 316MB. Pääsin sen ladata Windows Update, mutta se kaatui. Olen aina mieluummin asetukset tallennetaan minun computre kanssa asioita, kuten tämä. Tarkoittaa voin ottaa sen tietokoneesta toiseen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielestäni huonosti odota, kunnes se on automaattinen päivitys Kuullut huono raportit toistaiseksi
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|