![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben nog steeds te houden af. Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb geprobeerd om het te downloaden vanaf de Microsoft Update, maar het mislukt de download. Tijd om opnieuw te proberen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De servers worden afgespoten op dit moment, everyones proberen om het te downloaden. Ik zou het niet downloaden van overal andere dan Microsoft Het probleem met RMS zijn behoorlijk stom voor een thuisgebruiker bent, tenzij je een Point of Sale-systeem op uw thuis-pc ... Raak niet te opgewonden over, anythings nauwelijks veranderd.
|
| |||
| |||
| Ook als iemand heeft Windows Live Mail is geïnstalleerd, stel ik u niet download het gewoon nog niet. De twee lijken niet al te goed samen te spelen, vooral als u een Systeemherstel doen om zich te ontdoen van het weer als iets anders zal niet werken. Dan afgesloten schroeven tot grote stijl.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ik heb gevonden een stand-alone installer voor het downloaden die ik nu - de hele 316MB. Ik geslaagd om het downloaden van Windows Update, maar het crashte. Ik heb altijd de voorkeur aan de setup hebt opgeslagen op mijn computre met dingen als dit. Middel Ik kan het van computer naar computer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denk ziek wachten totdat het is een auto-update Gehoord slechte rapporten tot nu toe
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|