![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har fortsatt skal holde av. Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg prøvde å laste den ned fra Microsoft Update, men det mislyktes nedlastingen. Tid for å prøve igjen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Serverne er spyles i øyeblikket, everyones prøver å laste den ned. Jeg vil ikke laste det ned fra hvor som helst andre enn Microsoft Problemet med RMS er ganske stum for en hjemmebruker, med mindre du har et Point of Sale systemet på din hjemme-PC ... Don't get too excited about it anythings, neppe endret.
|
| |||
| |||
| Likeledes, hvis noen har Windows Live Mail er installert, foreslår jeg at du ikke laste den ned ennå. De to synes ikke å spille så godt sammen, spesielt hvis du har å gjøre en Systemgjenoppretting til å kvitte seg med den igjen dersom noe annet ikke vil fungere med det. Så avsluttet skruer opp stor stil.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg har funnet en standalone installert for det som jeg laster ned nå - hele 316MB. Jeg klarte å få det ned fra Windows Update, men den krasjet. Jeg har alltid foretrekker å ha oppsettet lagret på min computre med ting som dette. Betyr at jeg kan ta det fra datamaskin til datamaskin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tenk ill. vente til det er en automatisk oppdatering Hørt dårlige rapporter så langt
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|