![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är fortfarande kommer att hålla ut. Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag försökte ladda ner det från Microsoft Update, men det misslyckades nedladdningen. Dags att försöka igen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Servrarna är spolas för tillfället, everyones försöker ladda ner den. Jag skulle inte ladda ner det från någon annan än Microsoft Frågan med RMS är ganska stum för en hemanvändare, såvida du inte har ett Point of sale system på din hemdator ... Inte blir alltför upprörd över det, knappast anythings förändrats.
|
| |||
| |||
| Dessutom, om någon har Windows Live Mail installerat, föreslår jag att du inte ladda ner det än. De två verkar inte spela så bra ihop, speciellt om du har att göra en systemåterställning för att bli av med den igen om något annat kommer att arbeta med det. Då avslutade skruvar upp stor stil.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jag har hittat en fristående installationsprogrammet för det som jag laddar ner nu - hela 316MB. Jag lyckades få det hämtat från Windows Update, men det kraschade. Jag föredrar alltid att få inställningarna sparade i min computre med saker som detta. Betyder att jag kan ta det från dator till dator. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tänk sjuk vänta tills det är en automatisk uppdatering Hört dålig rapporter som hittills
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|