![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Citat:
Citat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Hmm ... Jeg bruger en AMD Athlon X2 ... Jeg har installeret SP3 i aftes, cant sige ive mærke stor forskel, selvom MS ikke sige, det gør ikke medføre større ændringer med hensyn til OS. |
|
| |||
| |||
| Jeg får Explorer fiasko men dont bruge XP meget alligevel, så det ikke generer mig for meget, men alligevel!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har installeret SP3 på en AMD-maskine og Intel og ikke har haft nogen problemer. Faktisk min laptop synes meget Fater. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil stadig vente, indtil det kommer med Auto opdateringer.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har installeret SP3 og det var en smerte i røv! Forsøgt at hente fra Windows Update omkring 5 gange, og det ikke hver gang. I slutningen jeg bare fik offline installer og nu am going at træffe de 316MB fil (som kom fra Microsofts websted) til hver computer, jeg vil SP3 på for at gemme downloadet.