vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

XP SP3 cripples joitakin PC loputon reboots

Reply

Thread Tools
Old 9. toukokuuta 2008 07:36
Moderator Group

Default XP SP3 cripples joitakin PC loputon reboots

Quote:
Vain AMD järjestelmien vaikuttaa, sanoo entinen Microsoft turvallisuuden hallinta

Quote:
Asentaminen SP3 lähettää joitakin tietokoneita osaksi loputon sarja reboots mukaan virkaa on MS Support Forum. Jesper Johansson, entinen ohjelman johtaja turvallisuuspolitiikka Microsoft Corp. ja näkyvä Windows blogger, on työskennellyt käyttäjät alustavasti tunnistaa ongelma, johon vain käyttävien koneiden prosessorit alkaen AMD
Viestit turhautuneita käyttäjillä alkoi kerääntyvistä XP SP3 tukea uutisryhmä Keskiviikko vain päivä sen jälkeen, kun Microsoft julkaisee päivityksen suurelle yleisölle.
"Olen juuri asentanut Windows XP SP3: n ja sen jälkeen, prosessit ja kun järjestelmä reboots, järjestelmä ei voi edetä ladata Windows", totesi käyttäjä tunnistetaan "Olin" on viesti, joka alkoi kauan säiettä. "Se vain näyttää vilkkua näytön Windows jälkeen se reboots uudelleen."
Loput tässä

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 9. toukokuuta 2008 08:09
Jäsen

Hmm ... En käyttämällä AMD Athlon x2 ...

Olen asentanut SP3 viime yönä, kallistuksen sanoa ive huomannut mitään eroa, mutta MS ei sanoa, että se doesnt aiheuttaa suuria muutoksia OS.
Old 9. toukokuuta 2008 08:56
Moderator Group

Saan explorer vika mutta dont käyttää XP paljon joka tapauksessa, joten sen ei häiritse minua liikaa, mutta silti!

Old 9. toukokuuta 2008 09:29
Uusi Jäsen

Olen asentanut SP3 joka AMD kone-ja Intel ja ei ole ollut ongelmia. Infact minun kannettava tietokone näyttää paljon Fater.
Old 9. toukokuuta 2008 09:47
Moderator Group

Haluan kuitenkin odottaa kunnes se tulee automaattisesti päivitykset.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 9. toukokuuta 2008 09:56
Rahoittajien ryhmän

Olen asentanut SP3 ja se oli kipu on perse! Yritin ladata Windows Update noin 5 kertaa, ja se ei joka kerta. Loppujen lopuksi juuri offline-installer ja nyt aion ottaa 316MB tiedoston (joka tuli Microsoft site) jokaiselle tietokoneen Haluan SP3 edelleen tallentaa noutotoiminto.

Tietokone ei käynnisty kunnolla parin ensimmäisen kerran jälkeen SP3 on asennettu mutta näyttää sakko nyt. Just tarvitsee ajaa puhdistus ja defrag.

My System: #

Processor (s):
Intel Q6600
Emolevy:
MSI P6N SLI V2
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Äänikortti:
Integroitu 8 Channel
Kiintolevy (t):
320GB Samsung S-ATA 7200Rpm
Optinen asema (t):
LG LightScribe
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750 W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Langattomat
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
MSN Messenger audio reboots minun tietokone susansayshi Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 7 10. Sep 2008 14:29
Tietokone Reboots Byitself icu222much General Software Chat 5 15. Huhtikuu 2008 13:12
Endless ongelmat Windows tapana Start Now Polkigtry Rautatavaran Chat 2 13th Jan 2008 02:06
Endless haku ... ja typerä firefox ... Nikronius Virusten, vakoiluohjelmien & Security 8 9. Jan 2008 09:36
Constant reboots ja soveltaminen virhe .... Axegrinder Windows-käyttöjärjestelmät 5 5. Joulukuu 2007 07:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.