![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Citaat:
Citaat:
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Hmm ... Ik ben met behulp van een AMD Athlon X2 ... Ik installeerde SP3 gisteravond cant zeggen ive merkte veel verschil, hoewel MS doet zeggen doesnt veroorzaken grote veranderingen in het OS. |
|
| |||
| |||
| Ik krijg ontdekkingsreiziger mislukking, maar dont gebruik XP veel toch zo zijn niet de moeite me te veel, maar toch!
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb SP3 op een AMD machine en Intel en hebben geen problemen. Inderdaad mijn laptop lijkt veel Fater. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou nog wachten tot het gaat met de automatische updates.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb SP3 en het was een pijn in de aars! Probeerde te downloaden via Windows Update ongeveer 5 keer en het niet elke keer. Op het einde heb ik gewoon de offline installateur en nu ben gaan nemen 316MB bestand (dat kwam uit de Microsoft-site) op elke computer Ik wil SP3 op te slaan downloaden.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| MSN Messenger audio herstart mijn computer | susansayshi | E-mail, VoIP & IM Overleg | 7 | 10e sep 2008 14:29 |
| Computer herstart Byitself | icu222much | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 15 apr 2008 13:12 |
| Endless Problemen Windows Wont Start Nu | Polkigtry | Algemeen Hardware Chat | 2 | 13 Jan 2008 02:06 |
| Eindeloos zoeken ... en dom firefox ... | Nikronius | Virus, spyware & Security | 8 | 9 Jan 2008 09:36 |
| Constant herstart en toepassing fout .... | Axegrinder | Windows besturingssystemen | 5 | 5 Dec 2007 07:22 |
| Thread Tools | |
| |