![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Sitat:
Sitat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Hmm ... Jeg bruker en AMD Athlon X2 ... Jeg installerte SP3 i går kveld, skrånende si Ive merke noen særlig forskjell, men MS betyr at det ikke medføre store endringer i OS. |
|
| |||
| |||
| Jeg får explorer svikt men dont bruke XP mye likevel så det ikke plager meg mye, men likevel!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har installert SP3 på en AMD-maskin og Intel og har ikke hatt noen problemer. Infact min laptop synes mye Fater. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil likevel vente til det kommer med Auto oppdateringer.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har installert SP3 og det var vondt i rompe! Prøvde å laste ned fra Windows Update ca 5 ganger, og det mislyktes hver gang. I slutten Jeg fikk frakoblet installeringsprogrammet og nå am skal ta 316MB fil (som kom fra Microsofts nettsted) til hver datamaskin Jeg vil SP3 på å lagre nedlastingen.