![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. Ikke synes at være meget dér. Du kan igen køre HJT og fastsætte disse to: O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) O3 - Toolbar: (no name) - (0BF43445-2F28-4351-9252-17FE6E806AA0) - (no file) Har du installeret alle nye programmer for nylig?
|
| |||
| |||
| I cant huske installin anytrhing nyt. men dets en delt computer, så måske. tak for din hjælp |
|
| |||
| |||
| Jeg har fast de to problemer, som du er skitseret i dit tidligere indlæg, og stadig ikke ser. Jeg har kørt en virus scan igen og ingenting. Jeg bruger Norton 360. ville jeg være bedre genstart mit system? dens en lang proces, jeg kender, men vil det ordne det?? |
|
| |||
| |||
| Well im sikker Norton 360 isnt hjælpe, som Norton-produkter fra før 2007 er forfærdeligt ressource hogs og langsom nogle computere til en gennemgang. |
|
| |||
| |||
| Hvordan ville du føler afinstallere Norton og gå med gratis alternativer, som er meget bedre? Disse to ting, vi fast vil have gjort nogen forskel for den hastighed, hvormed de shutdown. De var bare tilovers fra tidligere afinstallation noget, som ikke fik helt fjernet. Hvor gammel er computeren? Hvilket specs er det?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| hvis alternativerne er bedre end, ja, jeg får dem. the spec for mit system er HP Pavilion AMD Athlon 64 processor 3200 + 1.79Ghz 960 Mb RAM 180 GB harddisk Hvad er de alternative virusbeskyttelse? |
|
| |||
| |||
| Nå, AVG fra http://free.grisoft.com vil gøre for virus og spyware, og ZoneAlarm fra http://www.zonelabs.com vil erstatte den firewall.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Zone Alarm er en god firewall valg. Alternativt kan du bruge Commodo. Mens AVG plejede at være et rigtig godt valg, det er nu blevet godt taget af Avast Free Edition. AVG er bare ikke hvad den plejede at være. Sørg for, at din køre Norton Removal Tool at slippe af med Norton 360 ordentligt.
|
| |||
| |||
| Wow, har du set den seneste AVG?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ja. Det anses generelt for meget dårlig. Going Norton måder, oppustet og ikke fungerer som det anvendes til. Avast har brugt dette til at det er fordel og kommer ud med et rigtig godt produkt. Meget bedre end AVG's tilbud. Trist at sige det, men AVG er langt bagud nu. Spørg evilfantasy hvis du ikke tror mig.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Et langt bip ..... | Shorty1973 | General Hardware Chat | 2 | 21. dec 2008 04:20 |
| Picture mappe tager lang tid at åbne | flamefrenzy56 | General Software Chat | 2 | 5 november 2008 14:23 |
| Lukke tager tooo meget tid | fantastvik | General Software Chat | 5 | 11. sep 2008 15:07 |
| Hvorfor min computer tager tid at starte? | pchopra65 | General Software Chat | 4 | 1 august 2007 11:21 |
| Hvor længe vil du spiller? | quinda | PC & Console Gaming | 1 | 21. okt 2006 18:40 |
| Thread Tools | |
| |