![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. Ei näytä olevan paljon. Voit uudelleen aikavälillä HJT ja asettaa nämä kaksi: O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) O3 - Toolbar: (no name) - (0BF43445-2F28-4351-9252-17FE6E806AA0) - (no file) Oletko asentanut mitään uusia ohjelmia äskettäin?
|
| |||
| |||
| i cant muistaa installin anytrhing uusi. mutta sen jaettua tietokonetta niin ehkä. kiitos auttaa |
|
| |||
| |||
| Olen korjannut kaksi ongelmaa, jota on esitetty aiemmin viestin, ja silti ei katso. Olen juoksi virus scan uudestaan ja ei mitään. I am using Norton 360. minun olisi parempi käynnistystä my system? sen pitkän prosessin i tiedä, mutta se aikoo korjata sen? |
|
| |||
| |||
| No im varma pohjanpuoleinen 360 isnt auttaa, kuten Norton-tuotteita ennen vuotta 2007 ovat järkyttäviä resurssi lihotussikojen ja hidas joissakin tietokoneissa on indeksoida. |
|
| |||
| |||
| Miten tuntuu poistamalla Norton ja menemällä vapaan vaihtoehtoja, jotka ovat paljon parempia? Nämä kaksi asiaa meillä kiinteät on tehtävä ero nopeuden sulkemista. Ne olivat juuri jääneet aiemmin poistamalla jotain, joka ei saada kokonaan poistettu. Kuinka vanha tietokone? Millaisen tiedot on?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| jos vaihtoehtoja on parempi kuin, joo, minä nostan heidät. että spec minun on HP Pavilion AMD Athlon 64 Processor 3200 + 1.79Ghz 960 Mb RAM 180 Gt: n kiintolevy Mitkä ovat vaihtoehtoiset Virussuojaustoimintojen? |
|
| |||
| |||
| No, AVG alkaen http://free.grisoft.com aikoo tehdä viruksia ja vakoiluohjelmia, ja zonealarm alkaen http://www.zonelabs.com korvaa palomuuri.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Zone Alarm on hyvä palomuurin valinta. Vaihtoehtoisesti voit käyttää commodo. Vaikka AVG käytetään olla erittäin hyvä valinta, se on nyt reilusti yli toteuttaa Avast Free Edition. AVG on vain ole sitä, mitä se käytti olla. Varmista, että suoritat Norton Removal Tool päästä eroon Norton 360 kunnolla.
|
| |||
| |||
| Vau, olet nähnyt uusimman AVG?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Kyllä. On yleisesti pidetään erittäin huono. Going Norton tavoin, paisunut ja ei toimi, kuten se oli. Avast on käyttänyt sille eduksi ja tultiin ulos erittäin hyvä tuote. Paljon parempi kuin AVG: n tarjonnasta. Sad sanoa, mutta AVG on jäljessä nyt. Kysy evilfantasy jos ette usko minua.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Yksi Long Beep ..... | Shorty1973 | Rautatavaran Chat | 2 | 21. Joulukuu 2008 04:20 |
| Kuva kansio kestää kauan auki | flamefrenzy56 | General Software Chat | 2 | 5. marraskuu 2008 14:23 |
| Ajetaan alas kestää tooo paljon aikaa | fantastvik | General Software Chat | 5 | 11. Sep 2008 15:07 |
| Miksi tietokone vie jonkin aikaa aloittaa? | pchopra65 | General Software Chat | 4 | 1. elo 2007 11:21 |
| Kuinka kauan Do You Play? | quinda | PC & Console Gaming | 1 | 21. lokakuu 2006 18:40 |
| Thread Tools | |
| |