![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. Lijkt niet veel daar. U kunt weer lopen HJT en het vaststellen van deze twee: O2 - BHO: (geen naam) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (geen file) O3 - Toolbar: (geen naam) - (0BF43445-2F28-4351-9252-17FE6E806AA0) - (geen file) Hebt u geen nieuwe programma's onlangs?
|
| |||
| |||
| i cant remember installin anytrhing nieuw. maar zijn een gedeelde computer, zodat misschien. bedankt voor je hulp |
|
| |||
| |||
| Ik heb vast de twee problemen die je in je vorige bericht, en nog steeds niet kijken. Ik heb liep een virus scan en weer niets. Ik gebruik Norton 360. zou ik beter mijn systeem herstarten? Het is een lang proces i know, maar zal dit oplossen? |
|
| |||
| |||
| Well im zeker noorden 360 isnt helpen, zoals Norton-producten vóór 2007 zijn verschrikkelijke hulpbron Hogs en traag sommige computers een crawlen. |
|
| |||
| |||
| Hoe zou u zich voelt over het verwijderen van Norton en gaan met gratis alternatieven die veel beter? Die twee dingen die we vast zullen hebben geen invloed op de snelheid van het afsluitprobleem. Ze waren net overblijft uit eerder het verwijderen van iets dat het niet volledig verwijderd. Hoe oud is de computer? Welke specs is het?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| indien de alternatieven beter zijn dan, ja, ik zal ze krijgen. de spec voor mijn systeem is HP Pavilion AMD Athlon 64 processor 3200 + 1.79Ghz 960 Mb RAM 180 GB harde schijf Wat zijn de alternatieve virusbeveiliging? |
|
| |||
| |||
| Nou, AVG uit http://free.grisoft.com zal doen voor virussen en spyware, en ZoneAlarm uit http://www.zonelabs.com de plaats komt van de firewall.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Zone Alarm is een goede firewall keuze. Als alternatief kunt u gebruik commodo. Terwijl AVG gebruikt om een zeer goede keus, het is nu ruim genomen door Avast Free Edition. AVG is gewoon niet wat het is geweest. Zorg ervoor dat uw voer de Norton Removal Tool om zich te ontdoen van Norton 360 correct.
|
| |||
| |||
| Wow, heb je gezien de nieuwste AVG?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ja. Het wordt algemeen als zeer slecht. Gaan de Norton manieren, opgeblazen en niet werkt zoals het vroeger was. Avast heeft dit tot het voordeel en komt met een zeer goed product. Veel beter dan AVG's aanbieden. Triest om te zeggen, maar AVG is nu ver achter zich. Vraag evilfantasy als je geen geloof me.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Een lange Beep ..... | Shorty1973 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 21 dec 2008 04:20 |
| Foto map duurt lang open | flamefrenzy56 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 5 Nov 2008 14:23 |
| Afsluit neemt tooo veel tijd | fantastvik | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 11 sep 2008 15:07 |
| Waarom mijn computer duurt enige tijd om te beginnen? | pchopra65 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | De 1 augustus 2007 11:21 |
| Hoe lang speel je? | quinda | PC & Gaming Console | 1 | 21 okt 2006 18:40 |
| Thread Tools | |
| |