![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. Ikke synes å være mye der. Du kan kjøre HJT og løser disse to: O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) O3 - Toolbar: (no name) - (0BF43445-2F28-4351-9252-17FE6E806AA0) - (no file) Har du installert noen nye programmer nylig?
|
| |||
| |||
| i cant huske installin anytrhing ny. men en delt maskin så kanskje. takk for hjelpen |
|
| |||
| |||
| Jeg har løst to problemer som beskrevet i forrige melding, og fremdeles ikke ser. Jeg har kjørt en virusskanning igjen og ingenting. Jeg bruker Norton 360. skulle jeg være bedre omstart mitt system? det en lang prosess Jeg vet det, men vil det fikse det? |
|
| |||
| |||
| Vel im at Norton 360 isnt hjelpe, som Norton-produkter før 2007 er fryktelig ressurs hogs og treg noen datamaskiner til en gjennomgang. |
|
| |||
| |||
| Hvordan ville du føle om avinstallere Norton og gå med gratis alternativer som er mye bedre? De to ting vi fast har laget ingen forskjell på hastigheten på stansen. Det var bare igjen fra tidligere avinstallere noe som ikke fikk fjernet fullstendig. Hvor gammel er datamaskinen? Hva slags spesifikasjoner er det?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hvis alternativene er bedre enn, ja, jeg får dem. den spec for systemet er HP Pavilion AMD Athlon 64-prosessor 3200 + 1.79Ghz 960 MB RAM 180 Gb harddisk Hva er alternative virusbeskyttelse? |
|
| |||
| |||
| Vel, AVG fra http://free.grisoft.com vil gjøre etter virus og spionprogrammer og ZoneAlarm fra http://www.zonelabs.com erstatter brannmuren.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Zone Alarm er en god brannmur valg. Alternativt kan du bruke Commodo. Mens AVG pleide å være et svært godt valg, det er nå godt over tatt av Avast Free Edition. AVG er bare ikke hva det pleide å være. Sørg for at kjøre Norton Removal Tool å bli kvitt Norton 360 ordentlig.
|
| |||
| |||
| Jøss, har du sett den siste AVG?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ja. Det er generelt betraktet som svært dårlig. Going Norton måter, oppsvulmet og ikke fungerer som det pleide. Avast har brukt dette til det er fordeler og komme ut med et meget godt produkt. Mye bedre enn AVG's tilbud. Trist å si det, men AVG er veien bak nå. Spør evilfantasy hvis du ikke tror meg.