![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. Verkar inte vara mycket där. Du kan köra HJT och åtgärda dessa två: O2 - BHO: (inget namn) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) O3 - Toolbar: (inget namn) - (0BF43445-2F28-4351-9252-17FE6E806AA0) - (no file) Har du installerat några nya program nyligen?
|
| |||
| |||
| jag skränande minns installin anytrhing nytt. men en delad dator, så kanske. tack för din hjälp |
|
| |||
| |||
| Jag har korrigerat två problem som du i din föregående meddelande, och ändå inte ser. Jag sprang en virusskanning igen och ingenting. Jag använder Norton 360. skulle jag vara bättre att starta om min dator? dess en lång process som jag vet, men kommer det att fixa det? |
|
| |||
| |||
| Well im säker Norton 360 isnt hjälpa, som Norton-produkter innan 2007 är fruktansvärt resurs gödsvin och långsam vissa datorer till en genomsökning. |
|
| |||
| |||
| Hur skulle du känna dig om att avinstallera Norton och kommer med gratis alternativ som är mycket bättre? Dessa två saker vi fast att ha gjort någon skillnad för den snabba stängningen. De har bara blivit över från tidigare avinstallera något som inte kom helt bort. Hur gammal är datorn? Vilken typ av info är det?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| om de alternativ som är bättre än, ja, jag kommer att få dem. det spec för mitt system HP Pavilion AMD Athlon 64 processor 3200 + 1.79Ghz 960 Mb RAM 180 GB hårddisk Vad finns det för alternativa virusskydd? |
|
| |||
| |||
| Tja, AVG från http://free.grisoft.com kommer att göra för virus och spionprogram, och ZoneAlarm från http://www.zonelabs.com kommer att ersätta brandväggen.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Zone Alarm är en bra brandvägg val. Alternativt kan du använda commodo. Även AVG brukade vara ett mycket bra val, det har nu en bra bit över fattas av Avast Free Edition. AVG är inte vad den brukade vara. Se till att din kör Norton Removal Tool för att bli av med Norton 360 på rätt sätt.
|
| |||
| |||
| Wow, har du sett den senaste AVG?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ja. Det anses allmänt mycket dålig. Going Norton sätt, uppblåst och fungerar inte som det brukade. Avast har använt detta till sin fördel och komma ut med en mycket bra produkt. Mycket bättre än AVG: s erbjudande. Ledsen att säga det men AVG är långt efter nu. Fråga evilfantasy om du inte tror mig.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| En Lång Pip ..... | Shorty1973 | General Hardware Chat | 2 | 21 december 2008 04:20 |
| Bild mappen tar lång tid att öppna | flamefrenzy56 | General Software Chat | 2 | 5 november 2008 14:23 |
| Stänga ner tar tooo mycket temne | fantastvik | General Software Chat | 5 | 11 sep 2008 15:07 |
| Varför datorn tar tid att börja? | pchopra65 | General Software Chat | 4 | 1 august 2007 11:21 |
| Hur länge du spelar? | quinda | PC & Console Gaming | 1 | 21 oktober 2006 18:40 |
| Thread Tools | |
| |