![]() |
|
| |||
| |||
| Avast er utroligt .. især i betragtning af dens gratis (og den gratis version er alligevel xD) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Jeg anser det for kun at blive slået af de betalte for NOD32. Og kun ved en lille smule selv da. Avast FTW!
|
| |||
| |||
| Men det holder låse mig ud af min SMTP-server!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Har du en SMTP-server i hjemmet på LAN?
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AVG8 FTW, I'm konverteret ...
| |||
| |||
| Eh, du kun lige er konverteret til avast!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Nope, har været på avast for sidste par år. |
|
| |||
| |||
| Tilbage til emnet ![]() Avast! FTW! - Havde at få derinde ... |
|
| |||
| |||
| Nope, det bare lukker mig ud af min internetudbyder SMTP-server, og jeg kan ikke sende en mail indtil jeg lukker den. Det vil være helt ok, så en dag det sker. Jeg har prøvet det flere gange på forskellige pc'er og altid den samme. Jeg tror det er blot nogle obskure bug.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg har afinstalleret Norton 360 og har installeret avast. Jeg vil holde overvåge lukke diwn situationen og holde dig orienteret ... Tak for al den hjælp |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Et langt bip ..... | Shorty1973 | General Hardware Chat | 2 | 21. dec 2008 04:20 |
| Picture mappe tager lang tid at åbne | flamefrenzy56 | General Software Chat | 2 | 5 november 2008 14:23 |
| Lukke tager tooo meget tid | fantastvik | General Software Chat | 5 | 11. sep 2008 15:07 |
| Hvorfor min computer tager tid at starte? | pchopra65 | General Software Chat | 4 | 1 august 2007 11:21 |
| Hvor længe vil du spiller? | quinda | PC & Console Gaming | 1 | 21. okt 2006 18:40 |
| Thread Tools | |
| |