![]() |
|
| |||
| |||
| Avast er utrolig .. særlig vurderer sin gratis (vel den gratis versjonen er likevel xD) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Jeg anser det å bli slått av de betalte for NOD32. Og bare en liten bit selv da. Avast FTW!
|
| |||
| |||
| Men det holder å låse meg ut av min SMTP server!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Har du en SMTP-server hjemme på LAN?
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AVG8 FTW, jeg konvertert ...
| |||
| |||
| Eh, du bare konvertert til avast!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Nope, har vært på avast for siste årene. |
|
| |||
| |||
| Tilbake på emnet ![]() Avast! FTW! - Måtte få som i det ... |
|
| |||
| |||
| Nope, det bare slår meg ut av min ISP SMTP-server, og jeg kan ikke sende mail til jeg lukker den. Det vil være helt ok, så en dag den gjør dette. Jeg har prøvd det flere ganger på forskjellige PCer og alltid den samme. Jeg antar det er bare noen obskure insekt.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg har avinstallert Norton 360 og har installert avast. Jeg vil holde øye med stengt diwn situasjonen og holde deg informert ... Takk for all hjelp |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Én lang pipetone ..... | Shorty1973 | General Hardware Chat | 2 | 21 desember 2008 04:20 |
| Bildemappe tar lang tid å åpne | flamefrenzy56 | General Software Chat | 2 | 5 nov 2008 14:23 |
| Lukker tar tooo mye tid | fantastvik | General Software Chat | 5 | 11. sep 2008 15:07 |
| Hvorfor min datamaskin tar litt tid å starte? | pchopra65 | General Software Chat | 4 | 1 august 2007 11:21 |
| Hvor lenge skal du spille? | quinda | PC & Console Gaming | 1 | 21 oktober 2006 18:40 |
| Thread Tools | |
| |