![]() |
|
| |||
| |||
| Avast är otrolig .. särskilt med tanke på dess fria (och gratisversionen är ändå xD) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Jag anser att det endast slagen av betalat för NOD32. Och endast en liten bit ens då. Avast FTW!
|
| |||
| |||
| Men det håller låsa mig ur min SMTP-server!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Har du en SMTP-server hemma på LAN?
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AVG8 FTW, jag konverterade ...
| |||
| |||
| Eh, du bara omvandlas till Avast!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Nope, har på Avast för senaste åren. |
|
| |||
| |||
| Tillbaka på ämne ![]() Avast! FTW! - Jag var tvungen att få det där ... |
|
| |||
| |||
| Nej, det bara stänger mig ur min ISP SMTP-server och jag kan inte skicka mail tills jag stänger den. Det kommer att vara helt ok, så en dag det här. Jag har försökt flera gånger på olika datorer och alltid densamma. Jag antar att det är bara några dunkla bugg.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jag har avinstallerat Norton 360 och har installerat avast. Jag kommer att fortsätta att övervaka den stängda diwn situationen och hålla er informerade ... tack för all hjälp |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| En Lång Pip ..... | Shorty1973 | General Hardware Chat | 2 | 21 december 2008 04:20 |
| Bild mappen tar lång tid att öppna | flamefrenzy56 | General Software Chat | 2 | 5 november 2008 14:23 |
| Stänga ner tar tooo mycket temne | fantastvik | General Software Chat | 5 | 11 sep 2008 15:07 |
| Varför datorn tar tid att börja? | pchopra65 | General Software Chat | 4 | 1 august 2007 11:21 |
| Hur länge du spelar? | quinda | PC & Console Gaming | 1 | 21 oktober 2006 18:40 |
| Thread Tools | |
| |