mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

XP Theme og Lyder Gendanner til Default

Reply

Thread Tools
Old 4. maj 2009, 09:07
Medlem Gruppen

Default XP Theme og Lyder Gendanner til Default

Hi guys

Jeg har altid sat min windows tema til klassiske og vælg ingen lyde, altid har gjort. Jeg er også justere for bedste præstationer snarere end bedste udseende

nu hver gang jeg genstarter den som standard til blå xp tema med lyde.

det bruges til at gøre dette hver gang i et stykke tid, og jeg bare sætte det ned til vinduerne er mindre end perfekt. men nu er det hver gang jeg genstarter.

Der er masser af tråde om dette på nettet, men aldrig kan nogen hjælpe med at løse problemet

kan nogen hjælpe? Jeg kan ikke stå vinduerne lyde

Jeg bruger XP Home af den måde

tak
Old 4. maj 2009, 09:14
Donor-Gruppen

Har du for nylig har installeret nogen programmer eller drivere, der kan have påvirket registreringsdatabasen?
Old 4. maj 2009, 09:16
Medlem Gruppen

nej, samme programmer som altid

Det har altid skete, lige før det sker hver eneste genstart
Old 4. maj 2009, 09:21
Donor-Gruppen

Hmm, jeg stadig synes, at det sandsynligvis et register spørgsmål.

Hente og installere Piriform CCleaner

Vælg derefter topdomæneadministratoren fanen, og klik på Scan for spørgsmål.

Så Løs dem, er det usandsynligt, det vil være i stand til automatisk at ordne det mere sandsynligt vi nødt til at arbejde ud af, hvad der gør dette og slette / tilføje / ændre den manuelt ..

Men det er bedst at fjerne denne første.

EDIT:
Også, har du den Theme Service installeret?
Old 4. maj 2009, 09:39
Medlem Gruppen

godt kalde men allerede prøvet ccleaner 4d

what's tema service?
Old 4. maj 2009, 10:07
Donor-Gruppen

Gå til
Start> Kør> "msconfig"

Klik på fanen Tjenester, og se efter en kaldes "Theme (s)" (ikke sikker på, om theres en s eller ej), hvis det er der, deaktivere det.

Det bør sortere det.
Old 4. maj 2009, 10:28
Medlem Gruppen

Jeg har gjort det, nu xp tema viser ikke op i temaer, der er godt, tak

før, at jeg netop forsøgt at slette xp temaer, det vil jeg gerne slette 1 tema, men der var en mappe, der ikke ville lade mig slette, selvom slette denne fil betydet xp tema var ikke vises i temaer det stadig vendt til xp om genstart.

forhåbentlig msconfig fastsætte du gav mig vil holde arbejder jeg vil sende tilbage, hvis det ikke.

er der nogen måde at permanent slette xp tema og permanent slette xp lydene, så de vil være væk for evigt, og jeg aldrig behøver at se / høre dem igen please?

takket 4d, påskønne det
Old 4. maj 2009, 10:33
Donor-Gruppen

Det er effektivt, hvad slette Tema service bør gøre, men du kan hente en af flere programmer, slette ting på anden måde umuligt at slette (selv papirkurven genvej)

Men du bør ikke nødvendigvis, medmindre M $ frigive nogle opdatering, der lægger tema tjenesten tilbage (jeg tror. NET Framework SP's kan gøre dette, men det er forholdsvis nemt at slette filen igen) og jeg tror, at det vil stadig ske, selvom du kraft slettet dem alligevel.
Old 4. maj 2009, 10:39
Medlem Gruppen

takket kammerat

hvad med de lyde, kan jeg dræbe dem ud?
Old 4. maj 2009, 12:18
Donor-Gruppen

Du kan downloade Unlocker

til at give dig mulighed for at slette dem.

Bare søg på harddisk med vinduer på den af en af de lyde, fordi jeg har glemt, hvor tehy're gemt

De må alle være på samme sted, selv om, så du kun behøver at søge en gang.

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Wordpress Tilladelser? Forsøger at installere Theme Sheepdisease Web Design, Hosting & SEO 3 9 oktober 2009 12:30
Vista og Windows 7 (RC) Tema fra XP rider200 Windows-operativsystemer 0 2 juni 2009 19:37
XP Theme For Vista? Haun Windows-operativsystemer 3 6. jan 2009 07:43
Vista tema for XP SpecV General Software Chat 19 3 februar 2008 11:33
Halloween Tema evilfantasy Off Topic Discussion 1 18 oktober 2007 12:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.