vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

XP Teema ja äänilaitteet Palautetaan oletusnäkymään

Reply

Thread Tools
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 09:07
Jäsen

Hei jätkät

i aina minun ikkunat teeman klassinen ja valitse mitään ääniä, aina on. i myös säätää parhaan suorituskyvyn sijasta paras ulkonäkö

nyt joka kerta, kun käynnistän sen oletuksena sininen xp teemaa ääniä.

se käytti tätä silloin tällöin ja i juuri sitä alaspäin ikkunat on vähemmän kuin täydellinen. mutta nyt se on joka kerta i uudelleen.

on runsaasti viestijoukot tästä online mutta ei kukaan voi auttaa ratkaisemaan ongelman

Voiko kukaan auttaa? En voi seistä ikkunat kuulostaa

Olen käyttäen xp kotiin tapa

kiitos
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 09:14
Rahoittajien ryhmän

Oletko hiljattain asentanut mitään ohjelmia tai kuljettajille, jotka olisivat voineet vaikuttaa rekisteriä?
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 09:16
Jäsen

Ei, samoja ohjelmia kuten aina

tämä on aina tapahtunut, juuri nyt se tapahtuu jokaisen uudelleenkäynnistyksen
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 09:21
Rahoittajien ryhmän

Hmm, olen edelleen sitä mieltä, että se todennäköisesti rekisterin kysymys.

Lataa ja asenna Piriform CCleaner

Valitse sitten Rekisterieditori-välilehti ja napsauta Etsi kysymykset.

Sitten Korjaa ne, on epätodennäköistä, se voi automaattisesti korjata sen, sitä todennäköisemmin meidän täytyy selvittää, mitä tässä ja poistaa / lisätä / muuttaa sitä käsin ..

Mutta se on paras poistaa ensin.

EDIT:
Lisäksi sinulla on Theme Service asennettu?
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 09:39
Jäsen

hyvä soittaa, mutta jo yrittänyt ccleaner 4d

mitä teema-palvelun?
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 10:07
Rahoittajien ryhmän

Siirry
Käynnistä> Suorita> "msconfig"

Valitse Palvelut-välilehti, ja katsoa yhden nimeltä "Theme (s)" (Ei ole varma, onko Theres S tai ei), jos se on olemassa, poista se.

Tämän pitäisi lajitella sitä.
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 10:28
Jäsen

Olen tehnyt, että nyt xp teema ei näy esille aiheita, jotka on hyvä, kiitos

ennen juuri yrittänyt poistaa xp teemoja, sillä haluaisin poistaa 1 theme mutta oli kansion sinne se ei anna minun poistaa, vaikka poistamalla että tiedosto tarkoitetaan xp teema ei näy aihepiirejä se vielä palasi että XP: n uudelleen.

toivottavasti msconfig vahvistaa annoitte minulle pitää työpäivän i postitse takaisin, jos ei.

Onko mahdollista poistaa xp teema ja pysyvästi poistaa xp kuulostaa niin, että ne ovat hävinneet lopullisesti ja i ei ole koskaan nähdä / kuulla niitä uudelleen please?

kiitos 4d, sitä
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 10:33
Rahoittajien ryhmän

That's tehokkaasti mitä poistamalla Theme palvelun pitäisi kuitenkin voit ladata yksi useista ohjelmista, jotka poistaa asioita muuten mahdotonta poistaa (vaikka Roskakorin pikakuvake)

Mutta sinulla ei ole tarpeen, ellei M $ release joidenkin päivityksen, joka tuo teema palvelun takaisin (I think. NET SP: n voi tehdä tämän, mutta se on melko helppo poistaa tiedoston uudelleen) ja uskon, että olisi vielä tapahtua, vaikka sinulla voimassa poistaa niitä.
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 10:39
Jäsen

kiitos kaveri

entä äänet, voinko tappaa ne pois?
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 12:18
Rahoittajien ryhmän

Voit ladata Unlocker

jonka avulla voit poistaa ne.

Just haku kiintolevyn Windows sen yhden äänet, koska olen unohtanut missä tehy're tallennettu

Niiden kaikkien olisi oltava samassa paikassa vaikka, joten sinun on vain haku kerran.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.