![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei jätkät i aina minun ikkunat teeman klassinen ja valitse mitään ääniä, aina on. i myös säätää parhaan suorituskyvyn sijasta paras ulkonäkö nyt joka kerta, kun käynnistän sen oletuksena sininen xp teemaa ääniä. se käytti tätä silloin tällöin ja i juuri sitä alaspäin ikkunat on vähemmän kuin täydellinen. mutta nyt se on joka kerta i uudelleen. on runsaasti viestijoukot tästä online mutta ei kukaan voi auttaa ratkaisemaan ongelman Voiko kukaan auttaa? En voi seistä ikkunat kuulostaa ![]() Olen käyttäen xp kotiin tapa kiitos |
|
| |||
| |||
| Oletko hiljattain asentanut mitään ohjelmia tai kuljettajille, jotka olisivat voineet vaikuttaa rekisteriä? |
|
| |||
| |||
| Ei, samoja ohjelmia kuten aina tämä on aina tapahtunut, juuri nyt se tapahtuu jokaisen uudelleenkäynnistyksen |
|
| |||
| |||
| Hmm, olen edelleen sitä mieltä, että se todennäköisesti rekisterin kysymys. Lataa ja asenna Piriform CCleaner Valitse sitten Rekisterieditori-välilehti ja napsauta Etsi kysymykset. Sitten Korjaa ne, on epätodennäköistä, se voi automaattisesti korjata sen, sitä todennäköisemmin meidän täytyy selvittää, mitä tässä ja poistaa / lisätä / muuttaa sitä käsin .. Mutta se on paras poistaa ensin. EDIT: Lisäksi sinulla on Theme Service asennettu? |
|
| |||
| |||
| hyvä soittaa, mutta jo yrittänyt ccleaner 4d mitä teema-palvelun? |
|
| |||
| |||
| Siirry Käynnistä> Suorita> "msconfig" Valitse Palvelut-välilehti, ja katsoa yhden nimeltä "Theme (s)" (Ei ole varma, onko Theres S tai ei), jos se on olemassa, poista se. Tämän pitäisi lajitella sitä. |
|
| |||
| |||
| Olen tehnyt, että nyt xp teema ei näy esille aiheita, jotka on hyvä, kiitos ennen juuri yrittänyt poistaa xp teemoja, sillä haluaisin poistaa 1 theme mutta oli kansion sinne se ei anna minun poistaa, vaikka poistamalla että tiedosto tarkoitetaan xp teema ei näy aihepiirejä se vielä palasi että XP: n uudelleen. toivottavasti msconfig vahvistaa annoitte minulle pitää työpäivän i postitse takaisin, jos ei. Onko mahdollista poistaa xp teema ja pysyvästi poistaa xp kuulostaa niin, että ne ovat hävinneet lopullisesti ja i ei ole koskaan nähdä / kuulla niitä uudelleen please? kiitos 4d, sitä |
|
| |||
| |||
| That's tehokkaasti mitä poistamalla Theme palvelun pitäisi kuitenkin voit ladata yksi useista ohjelmista, jotka poistaa asioita muuten mahdotonta poistaa (vaikka Roskakorin pikakuvake) Mutta sinulla ei ole tarpeen, ellei M $ release joidenkin päivityksen, joka tuo teema palvelun takaisin (I think. NET SP: n voi tehdä tämän, mutta se on melko helppo poistaa tiedoston uudelleen) ja uskon, että olisi vielä tapahtua, vaikka sinulla voimassa poistaa niitä. |
|
| |||
| |||
| kiitos kaveri entä äänet, voinko tappaa ne pois? |