mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

XP Thema en Geluid Terugdraaien naar Standaard

Reply

Thread Tools
Old 4 mei 2009, 09:07
Lid Fractie

Hi guys

Ik heb altijd mijn windows klassiek thema en selecteert u geen geluid, altijd. Ik heb ook aanpassen voor de beste prestaties in plaats van beste

nu elke keer als ik opnieuw dit standaard op de blauwe XP thema met geluiden.

hij gebruikt om dit te doen elke keer een tijdje en ik zet het op ramen minder dan perfect. maar nu is het iedere keer als ik opnieuw opstart.

Er zijn tal van discussies over dit on-line, maar nooit kan iemand helpen bij het oplossen van het probleem

kan iemand helpen? Ik kan niet de windows geluiden

Ik gebruik XP Home door de manier

bedankt
Old 4 mei 2009, 09:14
Donor Groep

Heb je onlangs geïnstalleerd programma's of stuurprogramma's die kunnen van invloed zijn geweest op het register?
Old 4 mei 2009, 09:16
Lid Fractie

nee, zoals altijd dezelfde programma's

dit is altijd gebeurd, net nu het gebeurt elke herstart
Old 4 mei 2009, 09:21
Donor Groep

Hmm, denk ik nog steeds dat dit waarschijnlijk een register kwestie.

Download en installeer Piriform CCleaner

Vervolgens selecteert u de Register-tabblad en klik op Scannen voor problemen.

Dan Fix hen, het is onwaarschijnlijk dat in staat zal zijn om automatisch repareren, meer kans we hebben om te werken in wat dit te doen en te verwijderen / toevoegen / wijzigen handmatig ..

Maar het beste is om deze eerste.

EDIT:
Ook heb je het thema Service geïnstalleerd?
Old 4 mei 2009, 09:39
Lid Fractie

goed gesprek, maar al geprobeerd ccleaner 4d

Wat is het thema dienst?
Old 4 mei 2009, 10:07
Donor Groep

Ga naar
Start> Uitvoeren> "msconfig"

Klik op het tabblad Services en zoekt u naar een zogenaamde "Theme (s)" (Niet zeker of theres een s of niet) als het er, uitschakelen.

Dat moet sorteren.
Old 4 mei 2009, 10:28
Lid Fractie

Ik heb gedaan, nu xp thema wordt niet weergegeven in de thema's die is goed, dankzij

voor dat ik net probeerde te verwijderen xp thema's, maar laat me verwijderen 1 thema, maar er was er een map is het laat me niet verwijderen, ook al is het verwijderen van dat bestand betekende de XP thema werd niet getoond in thema's die zij nog terug XP op te starten.

hopelijk de msconfig fix je gaf me zal blijven werken i will post terug indien niet.

is er geen manier om permanent verwijderen xp thema en permanent verwijderen xp geluiden, zodat zij zullen voor altijd verdwenen en ik nooit meer te zien / horen ze weer alstublieft?

dankzij 4d, waarderen
Old 4 mei 2009, 10:33
Donor Groep

Dat is wat doeltreffend verwijderen van de Thema dienst moeten doen, maar u kunt downloaden van een aantal programma's die dingen verwijderen anders onmogelijk te verwijderen (zelfs de Prullenbak snelkoppeling)

Maar je moet niet nodig, tenzij M $ release sommige update die puts thema dienst terug (denk ik. NET framework SP's kunnen dit doen, maar het is vrij makkelijk te verwijderen van het bestand weer) en ik denk dat toch gebeuren, zelfs als u werking geschrapt ze toch.
Old 4 mei 2009, 10:39
Lid Fractie

dankzij maatje

hoe zit het met het geluid, kan ik doden die uit?
Old 4 mei 2009, 12:18
Donor Groep

Je zou kunnen downloaden Unlocker

kunt u verwijderen.

Alleen zoeken in de harde schijf met Windows erop voor een van de geluiden, want ik ben vergeten waar tehy're opgeslagen

Ze moeten allemaal op dezelfde plaats, dus u slechts een keer te zoeken.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.