![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys Ik heb altijd mijn windows klassiek thema en selecteert u geen geluid, altijd. Ik heb ook aanpassen voor de beste prestaties in plaats van beste nu elke keer als ik opnieuw dit standaard op de blauwe XP thema met geluiden. hij gebruikt om dit te doen elke keer een tijdje en ik zet het op ramen minder dan perfect. maar nu is het iedere keer als ik opnieuw opstart. Er zijn tal van discussies over dit on-line, maar nooit kan iemand helpen bij het oplossen van het probleem kan iemand helpen? Ik kan niet de windows geluiden ![]() Ik gebruik XP Home door de manier bedankt |
|
| |||
| |||
| Heb je onlangs geïnstalleerd programma's of stuurprogramma's die kunnen van invloed zijn geweest op het register? |
|
| |||
| |||
| nee, zoals altijd dezelfde programma's dit is altijd gebeurd, net nu het gebeurt elke herstart |
|
| |||
| |||
| Hmm, denk ik nog steeds dat dit waarschijnlijk een register kwestie. Download en installeer Piriform CCleaner Vervolgens selecteert u de Register-tabblad en klik op Scannen voor problemen. Dan Fix hen, het is onwaarschijnlijk dat in staat zal zijn om automatisch repareren, meer kans we hebben om te werken in wat dit te doen en te verwijderen / toevoegen / wijzigen handmatig .. Maar het beste is om deze eerste. EDIT: Ook heb je het thema Service geïnstalleerd? |
|
| |||
| |||
| goed gesprek, maar al geprobeerd ccleaner 4d Wat is het thema dienst? |
|
| |||
| |||
| Ga naar Start> Uitvoeren> "msconfig" Klik op het tabblad Services en zoekt u naar een zogenaamde "Theme (s)" (Niet zeker of theres een s of niet) als het er, uitschakelen. Dat moet sorteren. |
|
| |||
| |||
| Ik heb gedaan, nu xp thema wordt niet weergegeven in de thema's die is goed, dankzij voor dat ik net probeerde te verwijderen xp thema's, maar laat me verwijderen 1 thema, maar er was er een map is het laat me niet verwijderen, ook al is het verwijderen van dat bestand betekende de XP thema werd niet getoond in thema's die zij nog terug XP op te starten. hopelijk de msconfig fix je gaf me zal blijven werken i will post terug indien niet. is er geen manier om permanent verwijderen xp thema en permanent verwijderen xp geluiden, zodat zij zullen voor altijd verdwenen en ik nooit meer te zien / horen ze weer alstublieft? dankzij 4d, waarderen |
|
| |||
| |||
| Dat is wat doeltreffend verwijderen van de Thema dienst moeten doen, maar u kunt downloaden van een aantal programma's die dingen verwijderen anders onmogelijk te verwijderen (zelfs de Prullenbak snelkoppeling) Maar je moet niet nodig, tenzij M $ release sommige update die puts thema dienst terug (denk ik. NET framework SP's kunnen dit doen, maar het is vrij makkelijk te verwijderen van het bestand weer) en ik denk dat toch gebeuren, zelfs als u werking geschrapt ze toch. |
|
| |||
| |||
| dankzij maatje hoe zit het met het geluid, kan ik doden die uit? |