![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei folkens Jeg har alltid satt min vinduer temaet til klassisk og velg ingen lyd, har alltid. Jeg også justere for best ytelse enn best utseende nå hver gang jeg starter den standard den blå xp tema med lyder. Det pleide å gjøre dette hver gang imellom, og jeg bare legge den ned til Windows var mindre enn perfekt. men nå er det hver gang jeg starter på nytt. det finnes nok av tråder om dette på nettet, men aldri kan alle bidra til å løse problemet Kan noen hjelpe? I can't stand vinduene lyder ![]() Jeg bruker XP Home av veien takk |
|
| |||
| |||
| Har du nylig installert noen programmer eller drivere som kunne ha påvirket registret?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Nei, samme programmene som alltid Dette har alltid skjedd, akkurat nå det skjer hver eneste start |
|
| |||
| |||
| Hmm, Jeg tror det sannsynligvis en registerverdi problemet. Last ned og installer Piriform CCleaner Deretter velger du Registerverdi kategorien, og klikk Søk etter Issues. Da Fix dem, er det neppe vil være i stand til automatisk å fikse det mer sannsynlig at vi må jobbe ut hva som gjør dette og slette / legge til / endre den manuelt .. Men det er best å eliminere denne først. EDIT: Dessuten har du temalisten Service installert?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| god samtale, men allerede prøvd ccleaner 4d Hva er tema tjenesten? |
|
| |||
| |||
| Gå til Start> Kjør> "msconfig" Klikk kategorien Tjenester, og ser etter en kalt "Theme (s)" (ikke sikker på om Theres en s eller ikke) hvis det er det, kan du deaktivere den. Som bør sortere det.
|
| |||
| |||
| Jeg har gjort det, nå XP-tema er ikke vises i temaer som er god takket før jeg prøvde å slette den xp temaer, det lar meg slette 1 tema, men det var en mappe der det ikke ville la meg slettes, selv om du sletter denne filen betydde det xp tema var ikke vises i temaer fortsatt Reverted til xp på nytt. forhåpentligvis Msconfig feilrettingsfil du ga meg vil fortsette arbeidet jeg skal legge tilbake hvis ikke. er det noen måte å slette den xp tema og permanent slette xp lyder slik at de blir borte for alltid, og jeg aldri trenger å se / høre dem igjen takk? takket 4d, setter pris på det |
|
| |||
| |||
| Det er effectivley hva slette Theme tjenesten bør gjøre, men du kan laste ned en av flere programmer som sletter ting som ellers er umulig å slette (selv papirkurven snarvei) Men du bør ikke må, med mindre M $ slipper noen oppdatering som legger tema tjenesten tilbake (tror jeg. NET framework SP's kan gjøre dette, men det er ganske enkelt å slette filen igjen) og jeg tror det ville fortsatt skje selv om du force slettet dem likevel.
|
| |||
| |||
| takk kompis hva med lyder, kan jeg slå dem av? |
|
| |||
| |||
| Du kan laste ned Unlocker tillate deg å slette dem. Bare søk harddisken med windows på den for en av lyder, fordi jeg har glemt hvor tehy're lagret ![]() De bør alle være på samme sted skjønt, så du trenger bare å søke en gang.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Wordpress Tillatelser? Prøver å installere Theme | Sheepdisease | Web Design, hosting & SEO | 3 | 9 oktober 2009 12:30 |
| Vista og Windows 7 (RC) Theme fra XP | rider200 | Windows-operativsystemer | 0 | 2 juni 2009 19:37 |
| XP tema for Vista? | Haun | Windows-operativsystemer | 3 | 6 januar 2009 07:43 |
| Vista-tema på XP | SpecV | General Software Chat | 19 | 3 februar 2008 11:33 |
| Halloween Theme | evilfantasy | Av Emne Diskusjon | 1 | 18 oktober 2007 12:40 |
| Thread Tools | |
| |