![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle. Jamen jeg tænkte på, hvis du kan opgradere din computer fra en XP til Windows Vista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det afhænger af dit system specs ..... hvis det er en gammel pc, med om bord grafik, dont bother, da det vil køre langsomt, og du plejer bemærker nogen fordele.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Post spec på din maskine. :)
| |||
| |||
| hvis du går på google og søge Windows Upgrade Advisor det vil fortælle dig, hvis dens klar til at blive opgradere også, hvis de vil være nogen problemer, du kan se |
|
| |||
| |||
| Faktisk, den indbyggede grafik er ikke meget af et problem. Jeg har en Toshiba Satellite A215-S7428 kører Windows Vista Home Premium på et ATI Radeon X1200 Mobil Grafik (On-Board) og min computer kører lige så godt som alle andre en derude, bortset fra spil, spil har det halter, men det er også fordi det er en notesbog og er ikke så høj-drevet som en stationær kan være. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vista Velkommen Centre - Vista Log på fryser | jungle-bhoy | Windows-operativsystemer | 7 | 21. jun 2009 13:47 |
| Hvad er den bedste vej at gå om installation 64bit Vista Over Min 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows-operativsystemer | 3 | 25. maj 2009 08:58 |
| Dual Opstart Kubuntu og Vista med Vista installeret 1. | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27 marts 2009 15:14 |
| Thread Tools | |
| |