![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle. Vel jeg lurte på om du kunne oppgradere datamaskinen fra XP til Windows Vista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det avhenger av System specs ..... hvis det er en gammel PC med ombord grafikk, dont bekymre seg, så det vil kjøre sakte og du ikke merker noen fordeler.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Post i spesifikasjonen av maskinen. :)
| |||
| |||
| Hvis du går til google og søke Windows Upgrade Advisor den vil fortelle deg om sin klar til å oppgradere også hvis de vil være noen problemer som kan oppstå, |
|
| |||
| |||
| Faktisk, den innebygde grafikken er ikke mye av et problem. Jeg har en Toshiba Satellite a215-S7428 kjører Windows Vista Home Premium på en ATI Radeon X1200 Mobile Graphics (On-Board) og datamaskinen kjører like godt som noen andre der ute, med unntak av spill, er spill det er etterslep, men det er også fordi det er en bærbar PC og er ikke så kraftige som en stasjonær kan være. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vista Velkommen Centre - Vista Logg på fryses | Jungel-bhoy | Windows-operativsystemer | 7 | 21 juni 2009 13:47 |
| Hva er den beste måten å gå om installering 64bit Vista Over My 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows-operativsystemer | 3 | 25 mai 2009 08:58 |
| Dual oppstart Kubuntu og Vista med Vista installert 1ste | Black Magic | Linux og alternative OS | 1 | 27 mars 2009 15:14 |
| Thread Tools | |
| |