![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Tämä hyvin voisi olla hyvin yksinkertainen kysymys .. Minulla on XP: n oma järjestelmä tällä hetkellä, ja haluan asentaa Vista Ultimate on erillinen osio. Nyt on joku tapa, jolla voin jakaa C: asema niiden välillä, koska minulla ei fancy asentamista kaikki ohjelmat XP ja Vista. kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit asentaa Vistan erillisen osion, mutta jokainen OS on täysin itsenäinen sisältyvät ja toimii täysin riippumattomasti muista ......... joten teidän on asentaa ajurit ja ohjelmiston kukin käyttöjärjestelmä.
| |||
| |||
| Haluaisin olla parempi parannus nykyisen XP: n asentaa Vistan, sitten asentanut XP: n 40 Gt: n (tai suunnilleen) partition vain ohjelmia, joita ei suoriteta Vista? |
|
| |||
| |||
| Ehkä, mutta Windows 7 johtuu release lokakuussa, joten voit olla parempi odottaa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ei voi tulostaa XP jaettua kirjoitinta Vista | gavind | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 31. lokakuu 2008 03:55 |
| Microsoft Access yhteisiin ajaa | bigyin | Office Suites & Applications | 2 | 11th Aug 2008 13:36 |
| Miten voin perustaa jaettuun kansioon välillä työpöytääsi XP ja minun laptop with Vista? | andrewanimation | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 5th Jun 2008 23:01 |
| Osoitetaan jaettua muistia? | GDawgtuk | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 3. Huhtikuu 2008 16:55 |
| Yhteiset IDE-liitännät onto äiti aluksella | Pyro | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 16. Jan 2008 21:53 |
| Thread Tools | |
| |