mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

XP en Vista, Gedeelde station C:

Reply

Thread Tools
Old 15 jun 2009, 23:58
Lid Fractie

Default XP en Vista, Gedeelde station C:

Hi all,

Deze zeer goed kan een heel simpele vraag ..

Ik heb XP op mijn systeem op het moment, en ik wil het installeren van Vista Ultimate op een aparte partitie.

Nu is er een manier waarop ik kan delen in de C:-schijf tussen hen, als ik niet al mijn fancy installeren programma's in XP en Vista.

bedankt.
Old 16 juni 2009, 01:53
Donor Groep

U kunt Vista installeren op een aparte partitie, maar elk OS wordt volledig onafhankelijke en werkt volledig onafhankelijk van de andere ......... dus je zult moeten installeren van drivers en software op elk OS.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 16 juni 2009, 02:33
Lid Fractie

Zou ik beter af opwaardering mijn huidige installatie van XP naar Vista, dan is het installeren van XP op een 40GB (of daaromtrent) partitie alleen voor programma's die niet draait op Vista?
Old 16 juni 2009, 03:08
Donor Groep

Misschien, maar met Windows 7 verschuldigd voor de release in oktober, kunt u misschien beter af te wachten.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Kan niet afdrukken naar XP gedeelde printer uit Vista gavind Netwerken, modems & VoIP 1 31 okt 2008 03:55
Microsoft Access op de gedeelde schijf bigyin Office Suites & Toepassingen 2 11 aug 2008 13:36
Hoe kan ik een gedeelde map tussen mijn desktop met XP en mijn laptop met Vista? andrewanimation Windows besturingssystemen 1 De 5 juni 2008 23:01
Wijdt shared video geheugen? GDawgtuk Laptops, Mobiles & PDA's 2 De 3 april 2008 16:55
Gedeelde IDE-aansluitingen op moederbord Pyro CPUs, Moederborden & RAM 1 16 Jan 2008 21:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.