![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all, Deze zeer goed kan een heel simpele vraag .. Ik heb XP op mijn systeem op het moment, en ik wil het installeren van Vista Ultimate op een aparte partitie. Nu is er een manier waarop ik kan delen in de C:-schijf tussen hen, als ik niet al mijn fancy installeren programma's in XP en Vista. bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt Vista installeren op een aparte partitie, maar elk OS wordt volledig onafhankelijke en werkt volledig onafhankelijk van de andere ......... dus je zult moeten installeren van drivers en software op elk OS.
| |||
| |||
| Zou ik beter af opwaardering mijn huidige installatie van XP naar Vista, dan is het installeren van XP op een 40GB (of daaromtrent) partitie alleen voor programma's die niet draait op Vista? |
|
| |||
| |||
| Misschien, maar met Windows 7 verschuldigd voor de release in oktober, kunt u misschien beter af te wachten. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan niet afdrukken naar XP gedeelde printer uit Vista | gavind | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 31 okt 2008 03:55 |
| Microsoft Access op de gedeelde schijf | bigyin | Office Suites & Toepassingen | 2 | 11 aug 2008 13:36 |
| Hoe kan ik een gedeelde map tussen mijn desktop met XP en mijn laptop met Vista? | andrewanimation | Windows besturingssystemen | 1 | De 5 juni 2008 23:01 |
| Wijdt shared video geheugen? | GDawgtuk | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | De 3 april 2008 16:55 |
| Gedeelde IDE-aansluitingen op moederbord | Pyro | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 16 Jan 2008 21:53 |
| Thread Tools | |
| |