![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Denne meget godt kunne være en svært enkelt spørsmål .. Jeg har XP på systemet i øyeblikket, og jeg vil installere Vista Ultimate på en egen partisjon. Nå er det noen måte som jeg kan dele C: driver mellom dem, som jeg ikke har lyst på å installere alle programmene på XP og Vista. takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan installere Vista på en separat partisjon, men hver OS vil være helt selvbilde inneholdt og fungerer helt uavhengig av de andre ......... så du må installere drivere og programvare på alle OS.
| |||
| |||
| Ville jeg bli bedre oppgradere min nåværende XP installerer til Vista, og installere XP på en 40gb (eller deromkring) partition bare for programmer som ikke vil kjøre på Vista? |
|
| |||
| |||
| Kanskje, men med Windows 7 grunn for release i oktober, kan det være bedre å vente. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke skrive til XP delte skriveren fra Vista | gavind | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 31 oktober 2008 03:55 |
| Microsoft Access på delt stasjon | bigyin | Office Suites & Applications | 2 | 11 august 2008 13:36 |
| Hvordan kan jeg opprette en delt mappe fra skrivebordet med XP og min laptop med Vista? | andrewanimation | Windows-operativsystemer | 1 | 5 juni 2008 23:01 |
| Dedicating delte Video Memory? | GDawgtuk | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 3 april 2008 16:55 |
| Delt IDE tilkoblinger til mor bord | Pyro | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 16 januar 2008 21:53 |
| Thread Tools | |
| |