![]() |
|
| |||
| |||
| På denne dag og alder, vi normalt har flere kerner i vores processorer, eller i det mindste mere end en logisk processor. Ved opstart af XP og Vista ikke bruger alle borekerner til at starte op, heller ikke de bruger alle de RAM du har installeret, så kan fortælle det til! Åbn MSConfig og klik på Boot fane. Klik på "Avancerede indstillinger ..." mulighed, og med et par ændringer. Max forarbejdningsvirksomhederne mulighed bør på størrelsen af støbekerner du har og Max Memory til max du har installeret på din maskine. Note om XP disse muligheder vises som Maxproc og Maxmem (jeg tror), så sæt dem til max, og lad OS bruge dem alle til at starte op! Jeg venter på nogen til at sprænge min boble nu og fortælle mig, du parti allerede kender, eller det er dårligt, fordi * indsæt tilfældig problem her * men det er en smart tip Jeg troede, at jeg ville dele = D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| også slette systemet Skrifttyper fremskynder bootup tid (ikke alle font efterlade mindst 5)
|
| |||
| |||
| Det er et godt tip, det kan også anvendes på programmer såsom PS og Gimp at fremskynde starte. |
|
| |||
| |||
| Ret, lader roll i tips til at fremskynde boot! Brug "Hibernate" er en fantastisk funktion for at starte hurtigere, tager længere tid at lukke ned, men du ikke bruger computeren derefter så det gør ingen forskel! Kan halvere boot gange! (Hold Shift på XP shutdown menuen vises over Standby) Fjernelse startelementer, der er ubrugelig (Quicktime anyone?) Kan mindske logon og boot gange. Kig på websteder for at se, hvad du kan dræbe uden dårlige effekter! |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Haha, var han i søvn! Der er et godt par punkter. Jeg læste for nylig et indlæg om netop dette forum, hvor der stod for de mennesker, der selv Vista Enterprise og Ultimate, de kan ændre deres disk til en "Dynamic Harddisk" Bruge forskellige filer som partitioner at øge boot tid betydeligt. Må læse tråd kaldet Pro's / Con's af et dynamisk Harddisk! (General Hardware Jeg tror!) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Speed Up Boot På Vista! | KanoakaVirus | Windows-operativsystemer | 8 | 31. maj 2008 17:57 |
| Vista Speed vs XP Speed | ketanco | Windows-operativsystemer | 3 | 27 januar 2008 23:06 |
| Speed Up Vista | stronky4p | Windows-operativsystemer | 2 | 24th Dec 2007 17:00 |
| Vista boot problem | NorthernLights | Windows-operativsystemer | 1 | 6. dec 2007 01:09 |
| Vista ikke starte op (igen) | Spencer2004 | Windows-operativsystemer | 9 | 5 december 2007 01:02 |
| Thread Tools | |
| |