![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei Olen nähnyt pari sivustoja antaa sinulle mahdollisuus muuttaa olet xp teema näyttää Vista. Olen yrittänyt ladata teemoja eri sivustoja, mutta joilla ei ole elinkelpoinen Vista teeman lataus hense yksi viruis (onnekas, minulla oli hyvä anti-viruis ohjelmiin), jotta im vain ihmetellä, jos jokin tiedossanne hyvä sivusto mistä saa teema ja kuinka asentaa sen. apua olisi gratefull. Max. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vihaan epämääräisiä, mutta viimeaikaiset jälkeen työpöydälle jälkeen, EF lähetetty hienoa linkkejä joidenkin teemojen etsit! interlift.com tai jotain, että
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| kiitos olet oikeassa i unohti heidät. En ollut halunnut teeman tässä niin unohdin siitä. Hurraa |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mikä on paras tapa edetä asentaminen 64bit Vista Yli Oma 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 25. toukokuuta 2009 08:58 |
| Ongelmia asentaminen 64 bittinen Vista | Rapolyne | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 4. marraskuu 2008 12:06 |
| Ohje asentamista näköala bootloader | Cew27 | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 23. Huhtikuu 2008 01:58 |
| En ole hauskaa asennat Vistan uusi tietokone. | xarzu | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 2. Huhtikuu 2008 08:39 |
| Re-asennus Windows Vista | Agon | Windows-käyttöjärjestelmät | 17 | 16th Aug 2007 16:14 |
| Thread Tools | |
| |