mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

XP til Vista uten å installere

Reply

Thread Tools
Old 7 april 2008, 15:09
Banned Group

Default XP til Vista uten å installere

hei jeg har sett et par nettsteder som gir deg valget mellom å endre du xp tema for å se ut som Vista. Jeg har forsøkt å laste ned temaer fra ulike steder, men ingen levedyktig Vista tema i nedlastingen hense en viruis (heldig jeg hadde en god anti-viruis programe) slik im bare lurer på om noen av dere vet om et bra sted hvor du kan få tema og hvordan du installerer den.

alle hjelpe ville være gratefull.
Max.
Old 7 april 2008, 15:36
Donor Group

hater å vage, men i den senere 'innlegg skrivebordet' innlegg, EF postet noen gode forbindelser med noen temaer du leter etter!

interlift.com eller noe sånt,

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 7 april 2008, 15:59
Banned Group

takket du rett i glemte dem. Jeg ble ikke ønsker et tema på dette punktet, slik at jeg glemte det.

Skål
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hva er den beste måten å gå om installering 64bit Vista Over My 32bit Vista? Theresonly1 Windows-operativsystemer 3 25 mai 2009 08:58
Problemer med å installere 64 bit Vista Rapolyne Windows-operativsystemer 6 4 nov 2008 12:06
Hjelp installere vista bootloader Cew27 Windows-operativsystemer 7 23 april 2008 01:58
Jeg er ikke å ha det gøy å installere Vista på min nye datamaskin. xarzu Windows-operativsystemer 5 2 april 2008 08:39
Re-installere Windows Vista AGON Windows-operativsystemer 17 16 august 2007 16:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.