![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå i går fandt jeg en gammel IDE hdd, som jeg havde en følelse, jeg havde stadig oplysninger om, så jeg tænkte jeg ville forbinde det op til min computer og få noget ud det, at jeg ville (hvis der var noget) Men XP kunne ikke finde drevet, så jeg tænkte "ok, så det er sikkert død, never mind", så jeg lukker computeren, fjernes HDD og forsøgt starter op igen, men siden da har jeg ikke været i stand til at starte op, jeg enten komme til slutningen af Bios boot, og får en fejl siger den ikke kan finde en fil (kan ikke huske navnet på filen) eller at den bliver til vinduer lastning del, den svip op med BSOD genstarter derefter. Jeg har prøvet at starte op fra Windows installations-cd og reparation uden glæde. Jeg er i øjeblikket skygger min hdd ind i et andet drev med Norton Ghost, og så jeg vil forsøge en re-installation (uden formatering) for at se om det virker.
| |||
| |||
| Har du sørge for begge drev var ikke jumpered som master? Kunne være årsag til problemet. Håber, at geninstallere virker!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den gamle harddisk u sat i ur pc sandsynligvis var sat til master .. foretage ændringer i din bios .. gå ind i bios og tjekke din harddisk dukker op og er sat til første boot enhed
| |||
| |||
| Undskyld, jeg var ikke til specifikke, det gamle drev er IDE, og det nye drev er SATA, så burde ikke noget, hvis det er herre. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad specielt er der sket?
| |||
| |||
| Tja, det belastninger op og bliver til skærmen med de muligheder for at installere, reparere, eller lukke vinduet setup. Så jeg trykker "R" for at reparere, er så ikke komme længere, så bliver det til dos raster mundheld "skrive exit for at genstarte" Jeg tror, det er alt, hvad der sker, men jeg gjorde det i går aftes, så jeg kan ikke huske det nøjagtigt. |
|
| |||
| |||
| Det er, hvad det er meningen at gøre! Google "xp reparation konsol" for at se, hvad de skal gøre næste. http://support.microsoft.com/kb/314058 Du kan få brug bootcfg, fixboot og fixmbr.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg har netop forsøgt at reparere konsollen igen ved første det kommer op at sige: Citat:
Citat:
|
|
| |||
| |||
| OK, holde os informeret.
|
| |||
| |||
| ok, jeg har prøvet at starte op igen, men jeg kan ikke komme længere end til udgangen af bios, så jeg er ikke i stand til at vælge den boot-metoden. |