![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No eilen löysin vanha IDE hdd, joka minulla oli sellainen tunne, minulla oli vielä tietoa, joten ajattelin kytkeä se jopa minun tietokone ja saada mitään pois siitä, että halusin (jos ei olisi mitään) kuitenkin XP ei voinut löytää ajaa, joten ajattelin "ok, joten se on todennäköisesti kuollut, ei se mitään", joten sammuttaa tietokoneen, poistanut hdd ja yritti käynnistetään uudelleen, mutta sen jälkeen olen voinut käynnistyä, olen joko päästä loppuun bios käynnisty, ja saat virheen sanomalla ei löydä tiedostoa (ei voi muistaa tiedoston nimi) tai se saa ikkunat lastaus osa, elokuviin kanssa BSOD sitten käynnistyy uudelleen. Olen yrittänyt käynnistetään Windowsin asennus-CD ja korjaus ilman iloa. Olen tällä hetkellä haamukuvia minun hdd toiseen ajaa Norton Ghost ja sitten aion yrittää uudelleen asentaa (ilman muotoilua) nähdäksesi jos se toimii.
| |||
| |||
| Teitkö varmasti molemmat asemat eivät jumpered päällikön? Saattavat aiheuttaa ongelman. Hope REINSTALL toimii!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vanha kiintolevy u otettu ur pc todennäköisesti asetettu päällikön .. tekemästä muutoksia BIOS .. mene bios ja tarkista kiintolevy näkyy ja se asetetaan ensin Käynnistyslaitteen
| |||
| |||
| Valitettavasti minulla ei ollut erityinen, vanha asema on IDE ja uusi asema on SATA, joten ei olisi asiaa, jos se on päällikkö. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä erityisesti tapahtui?
| |||
| |||
| No, se latautuu ja saa näyttöä vaihtoehtoja asentaa, korjata tai poistu ikkunan asetukset. Sitten paina "R" korjaamiseen, silloin ei saa mitään lisää, se saa dos näytön sanonta "kirjoittamalla exit uudelleen" Uskon, että on kaikki mitä tapahtuu, mutta en siitä, että viime yönä, joten minun ei tarvitse muistaa se tarkalleen. |
|
| |||
| |||
| Siitä on tarkoitus tehdä! Google "xp korjaus konsoli" näet, mitä seuraavaksi pitäisi tehdä. http://support.microsoft.com/kb/314058 saatat joutua bootcfg, fixboot ja fixmbr.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Olen vain yrittänyt korjaukseen konsoli uudelleen ensimmäisessä se tulee sanonta: Quote:
Quote:
|
|
| |||
| |||
| OK, ilmoittaa meille.
|
| |||
| |||
| ok, olen yrittänyt käynnistystä uudelleen, mutta en voi saada enempää kuin loppuun bios, joten olen voinut valita käynnistystapa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Boot-Up Problem - Windows XP Home tai XP Media Edition ei käynnisty | elanorbreton | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 2 lokakuu 2009 15:10 |
| Windows XP Home Edition WON'T BOOT? (Tarvitsetko Access Boot.ini) | ryannathans | Windows-käyttöjärjestelmät | 12 | 11. Jul 2009 07:42 |
| "Uudelleenkäynnistys tai valitse asianmukainen Käynnistyslaitteen tai lisätä boot media laitteen" | gramble | General Software Chat | 1 | 8. Jun 2009 23:28 |
| N: o Käynnistyslaitteen saatavilla lakko f1 yrittää uudelleen käynnistyksen f2 for setup utility - Cant asentaa | hbees888 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 25. toukokuuta 2009 23:01 |
| Dual Boot Nyt XP tapana Boot NTLDR Missing | trayde | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 18th Mar 2009 07:07 |
| Thread Tools | |
| |