![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou gisteren vond ik een oude IDE HDD, die had ik een gevoel had ik nog steeds gegevens op, dus ik dacht dat ik zou aansluiten aan mijn computer en krijg niets uit dat ik wilde (als er iets was) Maar XP kan niet worden vinden het station, dus ik dacht "ok, dus het is waarschijnlijk dood, laat staan", zodat ik de computer afsluit, verwijderd van de hdd en probeerde opnieuw opstarten, maar sinds die tijd heb ik niet kunnen opstarten, krijg ik ofwel aan het einde van het booten BIOS, en krijg een foutmelding zegt dat het niet kan vinden van een bestand (niet de naam van het bestand te herinneren) of het wordt op de ruiten laden gedeelte, de films met de BSOD herstart. Ik heb geprobeerd het booten vanaf de Windows installatie-cd en het herstel zonder vreugde. Ik ben momenteel ghosting mijn hdd op een andere schijf met Norton Ghost, en dan ga ik naar een re-install (zonder opmaak) poging om te zien of het werkt.
| |||
| |||
| Heeft u ervoor zorgen dat beide schijven niet werden gejumperd als meester? Kan de oorzaak van het probleem. Hoop dat het opnieuw installeren werkt!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de oude harde schijf u gebracht in ur pc is waarschijnlijk ingesteld op master .. het aanbrengen van wijzigingen in uw bios .. ga in bios en controleer je harde schijf laat zien en is ingesteld op eerste boot device
| |||
| |||
| Sorry, ik was niet aan specifieke, het oude station is IDE en de nieuwe SATA-schijf is, dus niet uit of deze meester. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat specifiek is er gebeurd?
| |||
| |||
| Nou, laadt hem op en wordt naar het scherm met de opties om te installeren, te repareren of het venster te sluiten setup. Daarna heb ik "R" te herstellen drukt, dan wordt gewoon niet verder, wordt het scherm om te zeggen "typt u exit om opnieuw op te starten" Ik denk dat alles wat er gebeurt dos, maar ik heb die laatste avond, dus ik weet niet meer het precies. |
|
| |||
| |||
| Dat is wat het moet doen! Google 'xp reparatie console "om te zien wat ik nu moet doen. http://support.microsoft.com/kb/314058 mogelijk moet u bootcfg, fixboot en fixmbr.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik heb zojuist geprobeerd de reparatie console opnieuw op het eerste het komt te zeggen: Citaat:
Citaat:
|
|
| |||
| |||
| OK, hou ons op de hoogte.
|
| |||
| |||
| ok, ik heb geprobeerd opnieuw opstarten, maar ik kan niet verder komt dan het einde van de bios, dus ik ben niet in staat om de boot te kiezen. |