mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

XP vil ikke starte

Reply

Thread Tools
Old 25 april 2008, 08:15
Donor-Gruppen

Default XP vil ikke starte

gjorde du kører disse 3 programmer jeg nævnte i konsollen?

hvis ja, det ser slemt!

Old 25 april 2008, 08:20
Donor-Gruppen

Jeg har ikke prøvet de kommandoer, du har sagt endnu, jeg vil prøve dem nu, vil jeg efter igen om et par minutter, når jeg har gjort

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 25 april 2008, 08:20
Donor-Gruppen

ok, at tage hunden ude nu

Old 25 april 2008, 08:41
Donor-Gruppen

Jeg har nu prøvet det første en det fundet 1, men jeg ved ikke, hvad de skal gøre derfra, som ligesom jeg sagde eirlier, det kan ikke logge ind på det.
Jeg prøvede det andet, sagde skrev et nyt system boot filen, men der er ingen forskel, når jeg forsøger at starte computeren op fra harddisken.
Jeg har nu prøvet det sidste også, Det siger det skrev de nye ting s'Times New Roman '] uccessively dog, når de forsøger at starte op fra harddisken, får jeg ikke længere.
Old 25 april 2008, 09:06
Donor-Gruppen

Betyder det anmode om administratorens adgangskode på den første kommando? Det plejede at være tom som standard, men du kan have sat det til noget andet, når du har installeret xp?

Anyway, skal du være i stand til at udføre en reparation installationen ved opstart igen fra cd'en, og ignorerer den oprindelige "r" valgmulighed. Når CD får lov til at spørge dig, hvor du vil installere, skal det give dig en mulighed for at reparere en eksisterende installation. På den måde behøver du ikke mister alle filer. MÅ IKKE FORMAT!

Old 25 april 2008, 09:52
Donor-Gruppen

Jeg har netop forsøgt at jeg på nuværende tidspunkt at nulstille BIOS, incasee der er en bios problem, jeg vil fortælle dig, hvad der sker i et par minutter.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Boot-up "-problem - Windows XP Home eller XP Media Edition ikke starter elanorbreton Windows-operativsystemer 3 2 oktober 2009 15:10
Windows XP Home Edition VIL IKKE BOOT? (Skal have adgang til Boot.ini) ryannathans Windows-operativsystemer 12 11 juli 2009 07:42
"Genstart eller vælg korrekt opstartsenhed eller indsætte opstartsmedier til indretning" gramble General Software Chat 1 8 juni 2009 23:28
Nr. opstartsenhed rådighed strejke f1 at prøve boot F2 for setup utility - Cant installere hbees888 Windows-operativsystemer 1 25. maj 2009 23:01
Dual Boot Nu XP plejer Boot NTLDR Mangler trayde Windows-operativsystemer 4 18 marts 2009 07:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.