![]() |
|
| |||
| |||
| gjorde du kører disse 3 programmer jeg nævnte i konsollen? hvis ja, det ser slemt!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ikke prøvet de kommandoer, du har sagt endnu, jeg vil prøve dem nu, vil jeg efter igen om et par minutter, når jeg har gjort
| |||
| |||
| ok, at tage hunden ude nu
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg har nu prøvet det første en det fundet 1, men jeg ved ikke, hvad de skal gøre derfra, som ligesom jeg sagde eirlier, det kan ikke logge ind på det. Jeg prøvede det andet, sagde skrev et nyt system boot filen, men der er ingen forskel, når jeg forsøger at starte computeren op fra harddisken. Jeg har nu prøvet det sidste også, Det siger det skrev de nye ting s'Times New Roman '] uccessively dog, når de forsøger at starte op fra harddisken, får jeg ikke længere. |
|
| |||
| |||
| Betyder det anmode om administratorens adgangskode på den første kommando? Det plejede at være tom som standard, men du kan have sat det til noget andet, når du har installeret xp? Anyway, skal du være i stand til at udføre en reparation installationen ved opstart igen fra cd'en, og ignorerer den oprindelige "r" valgmulighed. Når CD får lov til at spørge dig, hvor du vil installere, skal det give dig en mulighed for at reparere en eksisterende installation. På den måde behøver du ikke mister alle filer. MÅ IKKE FORMAT!
|
| |||
| |||
| Jeg har netop forsøgt at jeg på nuværende tidspunkt at nulstille BIOS, incasee der er en bios problem, jeg vil fortælle dig, hvad der sker i et par minutter. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Boot-up "-problem - Windows XP Home eller XP Media Edition ikke starter | elanorbreton | Windows-operativsystemer | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Windows XP Home Edition VIL IKKE BOOT? (Skal have adgang til Boot.ini) | ryannathans | Windows-operativsystemer | 12 | 11 juli 2009 07:42 |
| "Genstart eller vælg korrekt opstartsenhed eller indsætte opstartsmedier til indretning" | gramble | General Software Chat | 1 | 8 juni 2009 23:28 |
| Nr. opstartsenhed rådighed strejke f1 at prøve boot F2 for setup utility - Cant installere | hbees888 | Windows-operativsystemer | 1 | 25. maj 2009 23:01 |
| Dual Boot Nu XP plejer Boot NTLDR Mangler | trayde | Windows-operativsystemer | 4 | 18 marts 2009 07:07 |
| Thread Tools | |
| |