vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Xp ei käynnisty

Reply

Thread Tools
Old 25 huhtikuu 2008, 08:15
Rahoittajien ryhmän

Default Xp ei käynnisty

te ajaa näitä 3 ohjelmat mainitsin konsoli?

jos näin on, se näyttää pahalta!

Old 25 huhtikuu 2008, 08:20
Rahoittajien ryhmän

Default Xp ei käynnisty

En ole kokeillut komennot olet sanoi vielä, yritän nyt aion post uudelleen muutaman minuutin kuluttua, kun olen tehnyt

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 25 huhtikuu 2008, 08:20
Rahoittajien ryhmän

Default Xp ei käynnisty

ok, ottaen koira nyt

Old 25 huhtikuu 2008, 08:41
Rahoittajien ryhmän

Default Xp ei käynnisty

Olen nyt yrittänyt ensimmäinen se löytyi 1, mutta en tiedä mitä tehdä sieltä, koska, kuten sanoin eirlier, se ei voi kirjautua päälle se.
Yritin toinen, sanoi, että se kirjoitti uuden järjestelmän käynnistystiedostoa kuitenkaan ei ole eroa, kun yritän käynnistetään tietokoneen jopa pois hdd.
Olen nyt kokeillut viime yhtä hyvin, se sanoo, että se kirjoitti uusi asia s'Times New Roman '] uccessively kuitenkin kun yrittää käynnistyä HDD: ltä, saan enää.
Old 25 huhtikuu 2008, 09:06
Rahoittajien ryhmän

Default Xp ei käynnisty

Onko se pyytää järjestelmänvalvojan salasana ja ensimmäisen komento? Se käyttää olla tyhjä oletuksena, mutta sinulla voi olla asettaa sen jotain muuta kun asensit xp?

Joka tapauksessa, sinun pitäisi pystyä tekemään korjauksen asennus käynnistämällä uudelleen cd ja jättää huomiotta alkuperäisen "R"-vaihtoehto. Kun CD saa kysyy, minne haluat asentaa, sen pitäisi antaa teille mahdollisuuden korjata olemassa olevaa laitosta. Näin et menetä mitään tiedostoja. ÄLÄ FORMAT!

Old 25 huhtikuu 2008, 09:52
Rahoittajien ryhmän

Default Xp ei käynnisty

Olen vain yrittänyt, että olen tällä hetkellä palauttanut bios, incasee on bios ongelma, haluan kertoa sinulle, mitä tapahtuu muutaman minuutin.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Boot-Up Problem - Windows XP Home tai XP Media Edition ei käynnisty elanorbreton Windows-käyttöjärjestelmät 3 2 lokakuu 2009 15:10
Windows XP Home Edition WON'T BOOT? (Tarvitsetko Access Boot.ini) ryannathans Windows-käyttöjärjestelmät 12 11. Jul 2009 07:42
"Uudelleenkäynnistys tai valitse asianmukainen Käynnistyslaitteen tai lisätä boot media laitteen" gramble General Software Chat 1 8. Jun 2009 23:28
N: o Käynnistyslaitteen saatavilla lakko f1 yrittää uudelleen käynnistyksen f2 for setup utility - Cant asentaa hbees888 Windows-käyttöjärjestelmät 1 25. toukokuuta 2009 23:01
Dual Boot Nyt XP tapana Boot NTLDR Missing trayde Windows-käyttöjärjestelmät 4 18th Mar 2009 07:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.