![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| te ajaa näitä 3 ohjelmat mainitsin konsoli? jos näin on, se näyttää pahalta!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole kokeillut komennot olet sanoi vielä, yritän nyt aion post uudelleen muutaman minuutin kuluttua, kun olen tehnyt
| |||
| |||
| ok, ottaen koira nyt
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Olen nyt yrittänyt ensimmäinen se löytyi 1, mutta en tiedä mitä tehdä sieltä, koska, kuten sanoin eirlier, se ei voi kirjautua päälle se. Yritin toinen, sanoi, että se kirjoitti uuden järjestelmän käynnistystiedostoa kuitenkaan ei ole eroa, kun yritän käynnistetään tietokoneen jopa pois hdd. Olen nyt kokeillut viime yhtä hyvin, se sanoo, että se kirjoitti uusi asia s'Times New Roman '] uccessively kuitenkin kun yrittää käynnistyä HDD: ltä, saan enää. |
|
| |||
| |||
| Onko se pyytää järjestelmänvalvojan salasana ja ensimmäisen komento? Se käyttää olla tyhjä oletuksena, mutta sinulla voi olla asettaa sen jotain muuta kun asensit xp? Joka tapauksessa, sinun pitäisi pystyä tekemään korjauksen asennus käynnistämällä uudelleen cd ja jättää huomiotta alkuperäisen "R"-vaihtoehto. Kun CD saa kysyy, minne haluat asentaa, sen pitäisi antaa teille mahdollisuuden korjata olemassa olevaa laitosta. Näin et menetä mitään tiedostoja. ÄLÄ FORMAT!
|
| |||
| |||
| Olen vain yrittänyt, että olen tällä hetkellä palauttanut bios, incasee on bios ongelma, haluan kertoa sinulle, mitä tapahtuu muutaman minuutin. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Boot-Up Problem - Windows XP Home tai XP Media Edition ei käynnisty | elanorbreton | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 2 lokakuu 2009 15:10 |
| Windows XP Home Edition WON'T BOOT? (Tarvitsetko Access Boot.ini) | ryannathans | Windows-käyttöjärjestelmät | 12 | 11. Jul 2009 07:42 |
| "Uudelleenkäynnistys tai valitse asianmukainen Käynnistyslaitteen tai lisätä boot media laitteen" | gramble | General Software Chat | 1 | 8. Jun 2009 23:28 |
| N: o Käynnistyslaitteen saatavilla lakko f1 yrittää uudelleen käynnistyksen f2 for setup utility - Cant asentaa | hbees888 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 25. toukokuuta 2009 23:01 |
| Dual Boot Nyt XP tapana Boot NTLDR Missing | trayde | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 18th Mar 2009 07:07 |
| Thread Tools | |
| |