![]() |
|
| |||
| |||
| heb je 3 programma's die ik in de console? zo ja, het ziet er slecht uit!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb niet geprobeerd de commando's die u hebt gezegd, maar ik zal proberen ze nu, zal ik na weer in een paar minuten nadat ik heb gedaan
| |||
| |||
| ok, waarbij de hond nu
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik heb nu geprobeerd de eerste het gevonden 1, maar ik weet niet wat te doen vanaf daar, omdat, zoals ik al zei eirlier, kan niet inloggen op het. Ik probeerde de tweede plaats een, zei hij schreef een nieuw systeem boot bestand, maar er is geen verschil als ik probeer het opstarten van de computer op de vaste schijf. Ik heb nu geprobeerd de laatste een zo goed, Hij zegt dat hij schreef het nieuwe ding s'Times New Roman '] uccessively, maar als je probeert je op te starten vanaf de harde schijf, krijg ik niet verder. |
|
| |||
| |||
| Is zij vragen voor de Administrator-wachtwoord op de eerste opdracht? Die leeg te zijn standaard, maar je kan instellen op iets anders als je xp geïnstalleerd? Hoe dan ook, je moet kunnen om een reparatie-installatie door het opnieuw opstarten van de cd en het negeren van de eerste "r" optie. Wanneer de cd krijgt u vragen waar u wilt installeren, moet u een optie voor het herstellen van een bestaande installatie. Op die manier hoeft u niet verliezen alle bestanden. NIET FORMAAT!
|
| |||
| |||
| Ik heb zojuist geprobeerd, dat ik momenteel het resetten van de bios, incasee is er een BIOS-probleem, zal ik u laten weten wat er gebeurt in een paar minuten. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Boot-Up Probleem - Windows XP Home of XP Media Edition Does Not Boot | elanorbreton | Windows besturingssystemen | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Windows XP Home Edition WON'T BOOT? (Toegang nodig tot Boot.ini) | ryannathans | Windows besturingssystemen | 12 | 11 jul 2009 07:42 |
| "Herstart de computer of selecteert u de juiste opstartapparaat of insert boot media apparaat" | gramble | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 8 juni 2009 23:28 |
| Nr. opstartapparaat beschikbaar staking f1 het opnieuw proberen opstarten F2 voor setup utility - Cant installeren | hbees888 | Windows besturingssystemen | 1 | 25 mei 2009 23:01 |
| Dual Boot XP Nu Wont Boot NTLDR ontbreekt | trayde | Windows besturingssystemen | 4 | 18 mrt 2009 07:07 |
| Thread Tools | |
| |