![]() |
|
| |||
| |||
| gjorde du kjøre de 3 programmene nevnt i konsollen? Hvis ja, det ser ikke bra!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ikke prøvd kommandoer du har sagt ennå, vil jeg prøve dem nå, vil jeg legge igjen om noen minutter etter at jeg har gjort
| |||
| |||
| ok, tar hunden ut nå
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg har nå prøvd det første det funnet 1, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre der, så, som jeg sa eirlier, det kan ikke logge inn på det. Jeg prøvde det andre, sa det skrevet en ny systemoppstartspartisjon filen, men det er ingen forskjell når jeg prøver å starte maskinen opp av HDD. Jeg har nå prøvd det siste også, det sier det skrev nye ting s'Times New Roman '] uccessively, men når jeg prøver å starte opp fra HDD, får jeg ikke mer. |
|
| |||
| |||
| Betyr det be om administratorpassordet på første kommando? Det pleide å være blank som standard, men du kan ha sett den til noe annet når du installerte xp? Uansett, skal du kunne gjøre en reparere installasjonen ved å starte på nytt fra CD og ignorerer den første "r"-alternativet. Når CD får spørre deg hvor du vil installere, bør det gi deg en mulighet til å utbedre en eksisterende installasjon. Den veien du ikke mister alle filene. IKKE FORMAT!
|
| |||
| |||
| Jeg har bare prøvd det, jeg er for tiden Resette BIOS, incasee det finnes en BIOS-problem, vil jeg fortelle deg hva som skjer i løpet av få minutter. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Boot-Up Problem - Windows XP Home eller XP Media Edition ikke Boot | elanorbreton | Windows-operativsystemer | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Windows XP Home Edition VIL IKKE BOOT? (Trenger tilgang Boot.ini) | ryannathans | Windows-operativsystemer | 12 | 11 juli 2009 07:42 |
| "Reboot eller velge riktig boot enhet eller sette boot media til enheten" | gramble | General Software Chat | 1 | 8 juni 2009 23:28 |
| No boot enhet tilgjengelig streik f1 å prøve boot F2 for Setup Utility - skrånende installere | hbees888 | Windows-operativsystemer | 1 | 25 mai 2009 23:01 |
| Dobbeltoppstart Nå XP wont Boot NTLDR mangler | trayde | Windows-operativsystemer | 4 | 18 mars 2009 07:07 |
| Thread Tools | |
| |