mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Xp inte kommer att starta upp

Reply

Thread Tools
Old 25 april 2008, 08:15
Givargruppen

Visste du köra dessa 3 program som jag nämnde i konsolen?

i så fall, det ser illa ut!

Old 25 april 2008, 08:20
Givargruppen

Jag har inte provat kommandon ni har sagt men jag ska försöka nu, kommer jag efter igen om några minuter när jag har gjort

Mitt System: Första OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moderkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (s):
Gainward ATI 3850
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk enhet (er):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Mål / PSU:
Corsair VX450
Kylning:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nätverk / Internet:
ombord / förment 10Meg virgin kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 25 april 2008, 08:20
Givargruppen

ok, med hunden nu

Old 25 april 2008, 08:41
Givargruppen

Jag har nu provat den första en man hittades 1, men jag vet inte vad jag ska göra där, så som sagt eirlier, det kan inte logga in på det.
Jag har provat den andra, sade skrev ett nytt system boot fil, men det är ingen skillnad när jag försöker starta upp datorn upp från hårddisken.
Jag har nu provat den sista också, det säger det skrev nytt s'Times New Roman '] uccessively Men när jag försöker starta upp från hårddisken, får jag inte längre.
Old 25 april 2008, 09:06
Givargruppen

Är det fråga om administratörslösenordet på första kommando? Det brukade vara tomt som standard, men du kanske har ställt in den till något annat när du installerade xp?

Hursomhelst bör du kunna göra en reparationsinstallation av uppstart igen från cd och strunta i det ursprungliga "r" alternativet. När CD får be dig om du vill installera, det bör ge dig en möjlighet att reparera en befintlig installation. På så sätt att du inte förlorar några filer. INTE FORMAT!

Old 25 april 2008, 09:52
Givargruppen

Jag har bara försökt att jag för närvarande att återställa bios, incasee finns det ett BIOS problem, jag kommer att låta dig veta vad som händer i ett par minuter.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.