![]() |
|
| |||
| |||
| Visste du köra dessa 3 program som jag nämnde i konsolen? i så fall, det ser illa ut!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har inte provat kommandon ni har sagt men jag ska försöka nu, kommer jag efter igen om några minuter när jag har gjort
| |||
| |||
| ok, med hunden nu
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jag har nu provat den första en man hittades 1, men jag vet inte vad jag ska göra där, så som sagt eirlier, det kan inte logga in på det. Jag har provat den andra, sade skrev ett nytt system boot fil, men det är ingen skillnad när jag försöker starta upp datorn upp från hårddisken. Jag har nu provat den sista också, det säger det skrev nytt s'Times New Roman '] uccessively Men när jag försöker starta upp från hårddisken, får jag inte längre. |
|
| |||
| |||
| Är det fråga om administratörslösenordet på första kommando? Det brukade vara tomt som standard, men du kanske har ställt in den till något annat när du installerade xp? Hursomhelst bör du kunna göra en reparationsinstallation av uppstart igen från cd och strunta i det ursprungliga "r" alternativet. När CD får be dig om du vill installera, det bör ge dig en möjlighet att reparera en befintlig installation. På så sätt att du inte förlorar några filer. INTE FORMAT!
|
| |||
| |||
| Jag har bara försökt att jag för närvarande att återställa bios, incasee finns det ett BIOS problem, jag kommer att låta dig veta vad som händer i ett par minuter. |