![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et problem på min pc, når jeg logger på normalt ser det ud til at køre gennem det boot up proces ok jeg logger på Windows, og det begynder at indlæse starte programmer, så efter et minut eller to pc'en blot dør. Hvis jeg genstarter og bruge fejlsikret tilstand, jeg får den blå skærm til død og den eneste tekniske info det giver mig er Stop-linjen, men intet efter, at for enhver, der hex linjen lyder som følger STOP: 0x0000007B (0XF79C0528, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000) Hvis jeg genstarter bruge Directory Services Restore Mode pc'en kører ok og tillader mig at køre et program jeg vil, så længe jeg vil Bare spekulerede på, om nogen måske ved, hvad der er årsag til problemet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Ron
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Dette er din erklæring om AnswerBank website Ron; "Jeg havde et problem den anden dag, hvorved da jeg startede min PC og derefter logget på IE vil kick off og åbne op for flere kopier af den samme web-side. Jeg har kørt AVG og forvalte at helbrede dette problem, men det er nu forladt mig med en anden en. Hvis jeg starte op i en hvilken som helst version af "Safe Mode" min pc er stabil, men hvis jeg starte op normalt det løber gennem den sædvanlige startprocessen processer og derefter efter ca 5 minutter pc'en bare lukkes. Anybody fik nogen ideer om hvad der er medfører det, eller hvordan jeg kunne helbrede den. I've køre registreringsdatabasen mekaniker, Spybot og forskellige andre værker og selvom de alle siger, at de har fundet og afhjulpet et problem jeg stadig få det samme resultat, når jeg genstarter ". Hvad jeg gerne vil vide er, hvad var det "problem", der blev opdaget? |
|
| |||
| |||
| Wolfey, den første problem var, at hver gang jeg er logget på Windows IE vil kick off og belastning flere kopier af den samme webside |
|
| |||
| |||
| Alex, jeg har haft et kig på siden, og jeg har nu prøvet de fleste ting på det med det samme resultat, pc'en kun er stabilt, når den er startet i Directory Services genskabe mode |
|
| |||
| |||
| Stop fejl i en anden liga som mod hvad Spybot etc ville finde. Kan du huske, hvad det problem, der blev fundet var? |
|
| |||
| |||
| Beklager, men kan ikke huske den fejl, som blev fundet i forsyningsvirksomhedsdirektivet jeg løb, var jeg bare glad for, at de ville blive fundet og faste noget |
|
| |||
| |||
| Jeg løb msconfig og fjernet alle de startelementer og enhver ikke microsoft serviices og genstartet. Systemet synes at være stabil nu. Jeg er nødt til at finde ud af, om nogen her installeret noget nyt software, som jeg ved jeg ikke. Tak for alle jeres hjælp / forslag |
|
| |||
| |||
| For en komplet liste over, hvad der er ok, og hvad der ikke i din Start Up Ron have et kig på www.sysinfo.org |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Blå skærm af dødsfald | lori26 | Windows-operativsystemer | 1 | 30 november 2008 08:23 |
| Blue Screen af Death! | Cloud123 | General Hardware Chat | 5 | 6. sep 2008 07:06 |
| Blå skærm Dødens | Demtschuk | Windows-operativsystemer | 8 | 2 april 2008 15:48 |
| Blå skærm af dødsfald .. | chilloutcolin | PC & Console Gaming | 5 | 16 februar 2008 14:45 |
| Blå skærm af død! | cammochris | Drives & flytbare medier | 2 | 1 november 2007 00:57 |
| Thread Tools | |
| |