![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ongelma minun tietokoneeseen, kun kirjaudut tavallisesti se näyttää valua se käynnistyä prosessi ok I log onto ikkunat ja se alkaa lastaus käynnistysvaiheesta ohjelmien jälkeen minuutin tai kaksi PC vain kuolee. Jos olen uudestisyntynyt ja käyttää vikasietotilassa saan sininen näyttö kuolemaa ja ainoa tekninen info minulla on STOP linja mutta ei mitään sen jälkeen, että kuka tahansa hex rivi seuraavasti STOP: 0x0000007B (0XF79C0528, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000) Jos olen uudestisyntynyt käyttää Directory Services Restore Mode PC toimii ok ja sallii minun käyttää mitä tahansa ohjelmaa Haluan niin kauan kuin haluan Juuri miettinyt jos joku voisi tietää mikä aiheuttaa ongelman |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Ron
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Tämä on lausuntoonne AnswerBank verkkosivuilla Ron; "Minulla oli ongelma, joka muutama päivä jolloin kun käynnistynyt minun PC ja sitten kirjautuneena IE olisi käynnistää ja avata useita kopioita samasta www-sivulla. Juoksin AVG ja hallita korjaa tätä ongelmaa, mutta se on nyt jätetty minulle toisen yksi. Jos käynnistyä millään versio "vikasietotilassa Oma tietokone on vakaa, mutta jos olen käynnistyä normaalisti se kulkee läpi tavallista käynnistyksen prosessien ja jälkeen noin 5 minuuttia PC vain sammutetaan. Anybody sai ideoita siitä, mitä on aiheuttavien tai miten voisin parantaa sitä. Olen aikavälillä rekisterin koneenhoitaja, Spybot ja monia muita palveluja, ja vaikka ne kaikki sanovat they've löydetty ja cured ongelma olen edelleen saada saman tuloksen kun reboot ". Mitä Haluaisin tietää, mitä oli "ongelma", että oli löydetty? |
|
| |||
| |||
| Wolfey, alkuperäinen ongelma oli se, että aina olen kirjautunut onto ikkunat IE olisi käynnistää ja kuormituksen useita kopioita samasta www-sivu |
|
| |||
| |||
| Alex, olen ollut tarkastella sivua ja olen nyt kokeillut useimmissa asioissa sitä samaan tulokseen, tietokone on stabiili vain, kun se on käynnistetty Directory Services palauttaa tilassa |
|
| |||
| |||
| Stop virheet ovat toisessa liiga vastaan mitä Spybot etc olisi löytää. Muistatteko, mitä ongelma, joka oli ollut? |
|
| |||
| |||
| Sorry, ei voi muistaa virheen, joka on todettu yleishyödyllisen juoksin, olin vain iloinen siitä, että he halua löytymisen ja korjaamisen jotain |
|
| |||
| |||
| Juoksin msconfig ja poistanut kaikki käynnistyslevy kohteita ja muita kuin microsoft serviices ja käynnistetään uudelleen. Järjestelmä näyttää olevan vakaa nyt. I'll on selvitettävä, jos joku täällä asennettu mitään uusia ohjelmia, koska tiedän, en. Thanks for all your help / ehdotuksia |
|
| |||
| |||
| On täydellinen luettelo siitä, mikä on ok ja mikä ei teidän käynnistysjärjestelmän Ron on tarkasteltava www.sysinfo.org |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Blue screen kuoleman | lori26 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 30. marraskuu 2008 08:23 |
| Blue Screen of Death! | Cloud123 | Rautatavaran Chat | 5 | 6. Sep 2008 07:06 |
| Blue screen of Death | Demtschuk | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 2. Huhtikuu 2008 15:48 |
| Blue screen kuoleman .. | chilloutcolin | PC & Console Gaming | 5 | 16th Feb 2008 14:45 |
| Sininen näyttö kuolema! | cammochris | Drives & Removable Media | 2 | 1. marraskuu 2007 00:57 |
| Thread Tools | |
| |