mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

XP's Blauw scherm van de dood

Reply

Thread Tools
Old 21 mei 2007, 04:57
Lid Fractie

Default XP's Blauw scherm van de dood

Ik heb een probleem op mijn pc, toen ik inloggen op normaal lijkt te lopen via het opstarten proces ok ik inloggen op de ramen en het begint het laden van de programma's opstarten, vervolgens na een minuut of twee de pc alleen sterft. Als ik reboot en gebruik de veilige modus krijg ik het blauwe scherm van de dood en de enige technische info geeft mij is het STOP-lijn maar niets na die, voor iedereen die hex de regel luidt als volgt

STOP: 0x0000007B (0XF79C0528, 0XC0000034, 0x00000000, 0x00000000)

Als ik reboot gebruik maken van de Directory Services Restore Mode de PC draait ok en kan ik alle programma's te draaien Ik wil net zo lang als ik wil

Vroeg me af als er iemand zou kunnen weten wat de oorzaak van het probleem
Old 21 mei 2007, 06:37
Banned Groep

Hallo Ron

Welkom bij TCF

Heeft u een blik werpen op wat Microsoft te zeggen hebben hier.

Informatie is ook beschikbaar hier en hier.

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 21 mei 2007, 08:06
Donor Groep

Neem een kijkje op ons artikel over het onderwerp in het artikel het forum.

BSOD ..... een SOD?

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 21 mei 2007, 08:46
Banned Groep

Dit is uw verklaring over de AnswerBank website Ron;

"Ik had een probleem waarbij de andere dag toen ik mijn pc opgestart en vervolgens aangemeld IE zou aftrap en open meerdere kopieën van dezelfde webpagina. Ik rende AVG te genezen en te beheren dat probleem, maar het is me nu met een ander een. Als ik opstart in een versie van 'Veilige modus' mijn pc is stabiel, maar als ik opstart normaal dat loopt via de gebruikelijke processen opstart en vervolgens na ongeveer 5 minuten de PC gewoon uitgeschakeld. Iedereen heeft een idee van wat er veroorzaakt of hoe ik zou kunnen genezen. I've run Registry Mechanic, Spybot en diverse andere nutsvoorzieningen, en hoewel ze allemaal zeggen dat ze hebben gevonden en cured een probleem dat ik nog steeds hetzelfde resultaat als ik reboot ".

Wat ik wil weten is wat was het "probleem" dat werd ontdekt?
Old 21 mei 2007, 10:36
Lid Fractie

Wolfey, de eerste probleem was dat iedere keer dat ik ingelogd op Windows IE zou aftrap en laden meerdere kopieën van dezelfde webpagina
Old 21 mei 2007, 10:50
Lid Fractie

Alex, ik heb een kijkje op de pagina en ik heb nu geprobeerd de meeste dingen op het met hetzelfde resultaat, de pc is alleen stabiel als het opgestart in Directory Services herstellen modus
Old 21 mei 2007, 11:01
Banned Groep

Stop fouten zijn in een andere competitie tegen wat Spybot etc zouden vinden.
Kan je nog wat het probleem dat werd aangetroffen was?
Old 21 mei 2007, 11:06
Lid Fractie

Sorry, kan niet herinneren dat de fout die werd gevonden door de nutsbedrijven Ik kwam, ik was gewoon blij dat ze gevonden en vast iets
Old 22 mei 2007, 03:23
Lid Fractie

Ik rende msconfig en verwijderd alle opstartitems en alle niet microsoft serviices en opnieuw opgestart. Het systeem lijkt nu stabiel. Ik heb om uit te vinden als er iemand hier een nieuwe software geïnstalleerd, zoals ik weet dat ik dat niet deed. Bedankt voor al je hulp / suggesties
Old 22 mei 2007, 03:35
Banned Groep

Voor een volledige lijst van wat in orde is en wat niet in je Start Up Ron een blik werpen op www.sysinfo.org
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Blauw scherm van de dood lori26 Windows besturingssystemen 1 30 nov 2008 08:23
Blue Screen of Death! Cloud123 Algemeen Hardware Chat 5 6e Sep 2008 07:06
Blauw scherm van de dood Demtschuk Windows besturingssystemen 8 De 2 april 2008 15:48
Blauw scherm van de dood .. chilloutcolin PC & Gaming Console 5 16 feb 2008 14:45
Blue screen of death! cammochris Drives & Removable Media 2 1 Nov 2007 00:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.