![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et problem på PCen når jeg logger på normalt at det ser ut til å kjøre gjennom den støvel opp prosessen ok jeg logger på Windows og den begynner å laste starte programmer, og etter et minutt eller to PC bare dør. Hvis jeg restarte og bruke sikkermodus Jeg får blå skjerm for død og eneste teknisk info det gir meg er STOP linje men ingenting etter det, for alle som hex linjen lyder som følger: STOP: 0x0000007B (0XF79C0528, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000) Hvis jeg gjenstarte bruke Directory Services Restore Mode PCen kjører ok og tillater meg å kjøre alle programmer jeg ønsker så lenge jeg vil Bare lurte på om noen kanskje vet hva som forårsaker dette problemet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Ron
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Dette er din på AnswerBank nettside Ron; "Jeg hadde et problem her om dagen der da jeg oppstart min PC, og deretter logget på IE ville kick off og åpne opp flere eksemplarer av samme webside. Jeg kjørte AVG og klarer å kurere det problemet, men det er nå forlatt meg med en annen en. Hvis jeg støvel opp i noen versjon av "Safe Mode" Min PC er stabil, men hvis jeg starte på normalt det er vanlig oppstart og deretter etter ca 5 minutter PCen bare avsluttes. Noen som har noen ideer om hva som er forårsaker den eller hvordan jeg kan kurere det. Jeg har kjørt registret mekaniker, Spybot og flere andre verktøy, og selv om de sier de har funnet og kurert et problem jeg likevel få samme resultat når jeg reboot ". Hva jeg vil vite er hva som var "problemet" som ble oppdaget? |
|
| |||
| |||
| Wolfey, den første problemet var at hver gang jeg logget på Windows IE ville kick off og laste flere kopier av samme nettside |
|
| |||
| |||
| Alex, jeg har hatt en titt på siden og jeg har nå prøvd det meste på det med samme resultat, PC-er stabilt når det er oppstart i katalogtjenesteklienten gjenopprette modus |
|
| |||
| |||
| Stopp feil i en annen liga mot hva Spybot etc ville finne. Kan du huske hva problemet som ble funnet var? |
|
| |||
| |||
| Beklager, kan ikke huske feil som ble funnet av verktøyene jeg løp, jeg var bare glad for at de hadde funnet og løst noe |
|
| |||
| |||
| Jeg løp msconfig og fjernet alle oppstartselementer og annen ikke microsoft serviices og omstartet. Systemet synes å være stabil nå. Jeg må finne ut om noen her installert ny programvare, så jeg vet jeg ikke. Takk for hjelpen / forslag |
|
| |||
| |||
| For en fullstendig liste over hva som er ok og hva som ikke er i Start Up Ron en titt på www.sysinfo.org |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Blå skjerm for død | lori26 | Windows-operativsystemer | 1 | 30 nov 2008 08:23 |
| Blue Screen of Death! | Cloud123 | General Hardware Chat | 5 | 6te sep 2008 07:06 |
| Blå skjerm for død | Demtschuk | Windows-operativsystemer | 8 | 2 april 2008 15:48 |
| Blå skjerm for død .. | chilloutcolin | PC & Console Gaming | 5 | 16 februar 2008 14:45 |
| Blå skjerm for død! | cammochris | Drivere og flyttbare medier | 2 | 1 november 2007 00:57 |
| Thread Tools | |
| |