mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Endnu en Found New Hardware Issue

Reply

Thread Tools
Old 1 marts 2009, 09:41
Medlem Gruppen

kører XP Pro med 99% af opdateringer og efter at få en modemdriver opdatering fra win update (agere systemer) Jeg begyndte at få fundet ny hardware ting omkring én gang hver ti gange, når du opretter forbindelse. Det kan aldrig finde nogen software og fortæller mig, er det måske ikke arbejde properly.it aldrig siger hvad den nye hardware og intet vises i Enhedshåndtering. Jeg har lige ramt annullere nu, når det dukker op. Jeg tænker den nye driver ikke dækker nogle funktion i mit modem og finder hullet hver ny og næ. måske bare roll back føreren vil ordne det, men jeg var lidt spændt på, hvad det kunne være. det kun sker, når jeg slutte (så snart jeg ramt dial) og som jeg sagde ikke hver gang. egentlig ikke et problem kun et problem, der påvirker ingenting.
Old 3 marts 2009, 15:57
Medlem Gruppen

Kontakt din internetudbyder for at se, om de gjorde nogle opgradering. I dit opgraderer din computer kan du af ubesvarede theres. Fordi det kun sker, når du dial.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.