![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| käynnissä xp pro 99% päivityksistä ja sen jälkeen saada modeemiohjain päivityksen voittaa päivitys (agere järjestelmien) i aloin löytyneen uuden laitteiston asia kerran kymmenen kertaa, kun liität. se ei voi koskaan löytää kaikki ohjelmistot ja kertoo minulle se ei välttämättä toimi properly.it koskaan sanoo mitä uusia laitteita on ja ei mitään näkyy laitteen hallinta. i just hit peruuttaa nyt kun se näkyy. Olen ajattelun uusi ohjain ei kata eräitä toimia minun modeemi ja toteaa ero aina silloin tällöin. ehkä vain palauttaa kuljettajan tulee korjata sen, mutta olin vain utelias kuulemaan, mitä se voisi olla. se vain tapahtuu, kun kytket (pian Löin soittaa) ja kuten sanoin, ei aina. ei todella ongelma vain häiriö, joka vaikuttaa mitään. |
|
| |||
| |||
| Tarkista Internet-palveluntarjoajaltasi, onko ne tekivät joitakin päivitystä. Teidän päivitystä tietokone voi jääneiden Theres. Koska se tapahtuu vain, kun soittaa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Neuvonta kaivattuja - Asus tavoitella yksi OAO 150BB Hardware Issue | rahvaaseen | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 8. Apr 2009 11:36 |
| Found New Hardware (tulostin)? | TFSpaniel | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 9. Maaliskuu 2008 14:25 |
| HDD ei löydy | Menzina | Drives & Removable Media | 5 | 30 Dec 2007 17:26 |
| Vanha laitteisto kysymys | muchavo | General Software Chat | 1 | 16. Joulukuu 2007 17:55 |
| Lost and Found | alex | Off Topic Discussion | 1 | 22. Jul 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |