mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Enda en funnet maskinvare Issue

Reply

Thread Tools
Old 1 mars 2009, 09:41
Medlem Group

Default Enda en funnet maskinvare Issue

kjører XP Pro med 99% av oppdateringer og etter får en modemdriver oppdatering fra seier oppdatere (agere systemer) Jeg begynte å få funnet ny maskinvare ting om hvert tiende ganger ved tilkobling. det kan aldri finne noen programvare, og forteller meg at den kanskje ikke fungere properly.it aldri sier hva de nye maskinvaren og ingenting vises i Enhetsbehandling. Jeg traff avbryte nå når den dukker opp. Jeg tenker den nye driveren dekker ikke noen funksjon i modemet og finner gapet hvert nå og da. kanskje bare rulle tilbake driveren vil fikse det, men jeg var bare nysgjerrig på hva det kan være. det skjer bare når jeg kobler (så snart jeg traff dial) og som jeg sa ikke hver gang. egentlig ikke et problem bare et problem som påvirker ingenting.
Old 3 mars 2009, 15:57
Medlem Group

Default Enda en funnet maskinvare Issue

Ta kontakt med leverandøren for å se om de gjorde noen oppgradering. I oppgraderer datamaskinen du kanskje over ubesvarte Theres. Fordi det skjer bare når du ringer.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.