mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Ännu ett Found New Hardware Utgåva

Reply

Thread Tools
Old 1 mars 2009, 09:41
Ledamot Gruppen

kör XP Pro med 99% av uppdateringar och efter att få en modemdrivrutin uppdateringen från win update (agere system) Jag började få hittat ny maskinvara sak om vart tio gånger när du ansluter. Det kan aldrig hitta någon programvara och säger att det kanske inte fungerar properly.it aldrig säger vad den nya hårdvaran är och ingenting visas i Enhetshanteraren. Jag bara trycka avbryta nu när den dyker upp. Jag tänker den nya drivrutinen omfattar inte vissa funktioner i mitt modem och finner skillnaden då och då. kanske bara rulla tillbaka föraren kommer att fixa det men jag var bara nyfiken på vad det kan vara. det bara händer när jag ansluter (så fort jag drabbats ringa) och som jag sagt inte varje gång. egentligen inte ett problem bara ett tekniskt fel som påverkar ingenting.
Old 3 mars 2009, 15:57
Ledamot Gruppen

Kontrollera med din Internetleverantör för att se om de gjorde vissa uppgradering. I din uppgradera din dator kan du missade Theres. Eftersom det bara händer när du slår.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.